Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, máte asi jedinou možnost - najít někoho, kdo bude ochoten přihlásit si Vás k trvalému pobytu do své nemovitosti. Tím zanikne současný stav, budete mít nový OP s novou adresou trvalého pobytu a potom už si asi zařídíte tu schránku, resp. pošta Vám bude chodit na tu novou adresu (nebo na poštu, kde si tu schránku zařídíte). Sám jen tak odejít (odhlásit se) z obecního úřadu nemůžete. Zdravím!
K vyřízení trvalého pobytu není třeba souhlasu majitele nemovitosti. Majitelé bohužel z neznalosti s přihlášením k trvalého pobytu nesouhlasí, protože nevědí, že tím se nájemníkovi nezakládá žádné právo. Jiná možnost je vyřídit si na poště PO box a zásilky si vyzvedávat tam.
kepler - tazatel píše, že schránku (předpokládám, že na poště) nedostane, protože je hlášen na radnici.
Co má co společného trvalý pobyt-adresa s poštou? Bydlím v pronajatém bytě a smlouvu tedy nikdo z úředníku neviděl ani pošta a normálně mi chodí zásilky z Ali, běžná pošta i z úřadu pokud jsem tam nahlásil adresu.
Taky mám úřední adresu a hlavní výhodu vidím, že nemusím platit za popelnice.
A k tomu žvástu, že majitel nemůže zakázat. Jasně nemůže podle zákona, ale když to zjistí tak buď mi vypoví smlouvu a nebo neprodlouží. Ani o jedno nestojím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.