Nejste přihlášen/a.
E-shop mi před 14 dny napsal ,že je zboží připravené k odeslání.Bylo skladem a objednané před měsícem.Toto se mi ještě nestalo v žádném e-shopu a tak nevím co s tím .Mám to pořád urgovat nebo napsat at mi vrátí penize a odstoupit od koupě.Děkuji za radu.
Urgovat? psát? Zdlouhavé.
Vezmu telefon do ruky a volám ihned do e shopu co se děje,kde je zboží,co bude dál.Stručně a jasně.Žádejte jasné vysvětlení a podle tohu budete postupovat dál.
Žádný vypisování a sepisování emailů.Nebo poptávání po internetu po diskuzích co mám dělat.
Proč to dělat jednoduše když to jde složitě...
Objednáno už před měsícem - to už je divné. Mají tam nějaký problém a nebo bordel, ale měli by to zákazníkovi sdělit, zvláště když jim zákazník zaslal peníze dopředu. Anebo také, kdoví co je to za e-shop. To ani tedy nemají tel.kontakt, jenom nějaký automat. Napište at vám vrátí peníze a budete hned vědět na čem jste. Měli by dát nějakou odpověď. Kdoví, jestli se vůbec ozvou.
Pokud to je zprostředkovatel, tak jen předá tvojí zakázku a zboží se odesílá třeba z Číny a jede klidně lodí dva měsíce
= je dobrý podívat se od koho kupuju... A z Číny brát přímo a ne přes zprostředkovatele...
Pokud to je normální e-shop, tak prokazatelně vyzvat k dodání zboží nebo vrácení prachů (+ termín a kam vrátit), pohrozit odstoupením od smlouvy a vymáháním právní cestou...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.