Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodané zboží e-shopem

Od: futra odpovědí: 13 změna:

E-shop mi před 14 dny napsal ,že je zboží připravené k odeslání.Bylo skladem a objednané před měsícem.Toto se mi ještě nestalo v žádném e-shopu a tak nevím co s tím .Mám to pořád urgovat nebo napsat at mi vrátí penize a odstoupit od koupě.Děkuji za radu.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Možná zkusit ještě urgovat a když by ani po dalším týdnu nebylo zboží dodáno, tak požadovat vrácení peněz. V případě nevrácení peněz nebo nedodání zboží zkusit řešit přes ČOI.

tady je odkaz na stránky ČOI

www.coi.cz

 


0x

Urgovat? psát? Zdlouhavé.

Vezmu telefon do ruky a volám ihned do e shopu co se děje,kde je zboží,co bude dál.Stručně a jasně.Žádejte jasné vysvětlení a podle tohu budete postupovat dál.

Žádný vypisování a sepisování emailů.Nebo poptávání po internetu po diskuzích co mám dělat.

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě...

futra

To jsem samozřejmě udělala ,ale oni nemají linku pro zákazníky.Zavoláte a automat vám řekne at napíšete e-mail,že vám odpoví.

 

kare

0x
Pokud bylo zboží odesláno a je již v přepravě České pošty tak si ještě počkáte. Minimálně od 8.3. mají velké problémy s doručováním, to nepíšu jen z vlastní zkušenosti a jednoho města. Doporučuji volit jiný typ dopravy, pokud se již nestalo.
futra

Není to pošta ,ale nějaká kurýrní služba.Jaká to je také ve hvězdách.

 

beri

0x

Objednáno už před měsícem - to už je divné. Mají tam nějaký problém a nebo bordel, ale měli by to zákazníkovi sdělit, zvláště když jim zákazník zaslal peníze dopředu. Anebo také, kdoví co je to za e-shop. To ani tedy nemají tel.kontakt, jenom nějaký automat. Napište at vám vrátí peníze a budete hned vědět na čem jste. Měli by dát nějakou odpověď. Kdoví, jestli se vůbec ozvou.

futra

Odpovídají pořád to samé :zboží odesíláme 7 -14 dní od vytvoření objednávky.

asd1

Pokud to je zprostředkovatel, tak jen předá tvojí zakázku a zboží se odesílá třeba z Číny a jede klidně lodí dva měsíce

= je dobrý podívat se od koho kupuju... A z Číny brát přímo a ne přes zprostředkovatele...

Pokud to je normální e-shop, tak prokazatelně vyzvat k dodání zboží nebo vrácení prachů (+ termín a kam vrátit), pohrozit odstoupením od smlouvy a vymáháním právní cestou...

futra

Mívá reklamu v TV.

asd1

A co jako? Tam má reklamu i blebleshopping, hlountfíld a podobný vykukové

 

joudic*

0x
staci napsat nazev eshopu a bude jasne odkud vitr vane. Jsem si temer jisty, ze jste nakoupila v cine pres ceskeho prostrednika.

 


0x
Pokud jsi platila kartou, zkontroluj si ještě jednou dodací podmínky eshopu do kdy ti to měli dodat a jestli už jsi mimo termín do kdy to nejdéle měli dodat, obrat se na svou banku se žádostí o anulaci transakce kvůli nedodání zboží. Dobrá banka dokáže vrátit peníze zpátky na účet.

 

iz*

0x

Vložte sem název e-shopu. (Také mne napadlo, že jste objednala přes zprostředkovatele a čekáte na dodání z Číny.)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]