Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mam pravo na poštovné

Od: helen20 odpovědí: 2 změna:

Budu zasílat vzhledem k současné situaci zboží na reklamaci poštou.Mám nárok na poštovné?Díky.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


8x

Pokud bude reklamace kladně vyřízena, máte nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů, tedy i na poštovné. Při zamítnutí reklamace nedostanete nic.

 


0x

Záleží na podmínkách daného obchodu. Je třeba si pozorně nastudovat. Postupy mohou být různé. Ano, v některých případech, pokud obchod reklamaci uzná, uhradí i poštovné jako účelně vynaložené náklady. Ale dogma to určitě není. Pokud mají v obchodních podmínkách jasně uvedeno, že zaslání je na vaše náklady, asi budete mít smůlu. Myslím, že tohle přesně má třeba Mall.cz, tam náklady hradíte vy, neproplatí vám je. A takových eshopů je víc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]