Nejste přihlášen/a.
Mám podobný probblém s ČSP, také potrvdím kod z SMS zprávy a přesto platba neodejde. Budu muset mezi lidi do spořky.
V tom případě řešte se svou bankou...pokud mám problém jak vy, okamžitě volám, mají většinou "skoro" nepřetržitý provoz...mohou vás vést při jednotlivých krocích...
U které banky? Používáte e-identitu? Moje banka už na kod SMS nejede...
možná tady bude problém...
ePIN najdete ve svém online bankovnictví
Šestimístný ePIN pro každou ze svých karet najdete buď ve své Smart Bance, nebo Internet Bance, a to po kliknutí na kartu.
Ověření plateb ePINem zavádíme z technických důvodů postupně. Po všech klientech bude nové potvrzení plateb vyžadováno nejpozději od konce ledna 2021.
To, že změny v potvrzení plateb platí i pro Vás poznáte podle toho, že při online platbě kartou budete vyzváni k zadání ePINu.
ePIN se týká výhradně plateb na internetu. Pokud s kartou neplatíte na internetu, ePIN si nemusíte pamatovat, nic se pro Vás nemění.
Ja ten epin vím ten vždy zadam správně ale pak ten kod co prijde v sms zadám taky správně ale ta stránka pise ze ne . I když to fakt opisují dobre LOL
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.