Nejste přihlášen/a.
Při posledni platbě se mi neodešle platba a zboži zustává pořad v košíku.V bance mam vše ok nastavené.Nemuže to byt tím že jsem byl ve sporu,ktery mi byl uznan a čekam na vracení peněz?Zkoušel jsem to i z jiného Pc a nic.
No jo o tom vim pin kod mam ale nikde mě to nepřesměruje asi se budu muset zeptat v čs, spořitelně.
A jak vysoká je částka? Jsem také u Č. spořitelny a vygenerovala jsem si specielní ePin, k mojí platební kartě, protože nemám chytrý telefon. Teď jsem právě kvůli Vám něco na AlieXpress koupila a platba odešla v pořádku. Když jsem byla v bance, tak mi řekli, že to ověření přidaným "pin kódem" nebudou žádat při každé platbě, ale namátkově.
Tak to není moc a mělo by to projít. Ale být Vámi, tak tam zatelefonuji, kvůli tomu tam myslím ani nemusíte chodit. Určitě Vám poradí po telefonu.
Pokud mám vybrané zboží a dám koupit tak jsou dvě možnosti. Zboží je ve stavu zaplaceno a druhý případ, že ho mám snad do 3 dnů zaplatit. V tom případě je problém u banky. Málo peněz na účtu, nepovolená platba po internetu., prečerpaný týdenní limit na tyto platby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.