Nejste přihlášen/a.
Přátelé,
mám platební kartu u Komerční banky pojištěnou úžasným pojištěním "Merlin", které má krýt celý seznam rizik - to jsem si myslela, dokud jsem neztratila peněženku s hotovostí (větší částka), se všemi možnými doklady, kartami, klíči atd. To všechno by podle smlouvy pojištění mělo nahradit.
Ale, všechno je jinak!
Zaměstnanci jakési firmy Willis, kteří v případě škody záležitost vyřizují, vám vysvětlí, že v polovině případů se na vás pojištění nevztahuje (jakýsi dodatek malými písmenky) anebo to šílené dokazování, dokladování, protokoly, potvrzení, prohlášení atd. vás znechutí a otráví tak, že se na to vykašlete anebo zjistíte, že není v lidských silách všechny ty papíry sehnat.
O pojištovnách nemám iluze, jsou tady proto, aby vydělávaly. Ale "Merlin" není pojištení, ale snadný způsob vydělávání peněz. Smlouva se automaticky sama prodlužuje o další rok a firma Willis si peníze sama stáhne z vašeho účtu. A vy si klidně žijete v domnění, že máte kartu pojištěnou. Nemáte!
Jestli si chcete šetřit peníze a nervy, zrušte "Merlina". Jsou to vyhozené peníze!
Jednak bych přímo jednal s KB a současně ze smlouby s KB a vámi by mělo jednoznačně vyplývat, jak jste pojištěna. Pokud někdo s vámi jedná v rozporu s uzavřenou smlouvou, pak se všemi dostupnými prostředky domáhejte svého práva. Pokud se domáháte plnění za nepojištěná rizika, pak to není normální. Vaše doměnky nejsou důležité, důležitá je smlouva.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.