Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Koncem října minulého roku jsem si ve specializovaném obchodě objednala výměnu plynového topidla (tj. včetně dovezení a instalace). Objednávka byla provedena tím, že pracovník si zapsal údaje do sešitu, já jsem žádný písemný doklad nepodpisovala.
Po několika telefonátech (měly být dodané dřív) jsem před vánocemi zjistila, že topidlo je na skladě, ale že neví kdy bude k dispozici někdo kdo mi ho instaluje a že mi zavolají. Vzhledem k tomu , že topná sezóna byla v plném proudu a plynaři měli moc práce, čekala jsem . V únoru nebo březnu jsem opět volala a dozvěděla jsem se , že až budou mít plynaře, že mi zavolají. Ztrácím k takové firmě důvěru a chtěla bych tu objednávku zrušit - mám na to nárok, když jsem žádnou písemnou objednávku neudělala? Ráda bych si
to objednala u solidnější firmy a aby to bylo alespoň letos.
Přeji stálé zdraví.
Osobně si myslím, že lze uplatnit ustanovení §517 Občanského zákoníku (dle §494 je dlužníkem i ten, kdo pro Vás má něco udělat) a od smlouvy odstoupit pro nepřiměřené prodlení. Doporučeným dopisem na adresu firmy. Paragrafy bych necitoval, jen zrušil objednávku a o právu se bavil až pokud by chtěli namítat.
Já bych jenom zavolala, at neexistuje žádný doklad o ústní objednávce. Zdůvodnila bych to tím, že nesplnili příslib dodávky a montáže a tak jste musela situaci řešit jiným způsobem. A bylo by dobré, aby jste měla na telefonní hovor svědka, poznamenejte si i přesné datum i čas volání. Nedivím se, že k takovéto firmě nemáte už důvěru. Hezký večer!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.