Nejste přihlášen/a.
Zdravím, právě jsem obdržel zásilku s tabletem, avšak displej je přes půl naprasklý - čára přes displej, je to od jednoho prodejce, který mi řekl, že mám vše vyřešit s poštou a že údajně mi dají hodnotu na kterou byla zásilka pojištěná, zajímalo by mě zdali to opravdu tak funguje, případně zdali máte s tím někdo zkušenosti... Opravdu stačí když ten prodejce ten tablet zaslal klasicky jako doporučený balík pojištěný na určitou hodnotu a obalený jen bublinkami? Chtěl bych se jen poradit, než na tu poštu půjdu abych něco nezkazil...
Pošta s vámi jednat ani nemusí protože vlastně nejste zakazníkem ,ten je vždy odesílatel vy musíte nahlasit že mate poškozenou zasilku ale peníze požadujte od odesílatele protože on je jedyní kdo muže zahajit reklamační řízení
Pošta uhradí škodu skutečně do výše pojištění. Také pošta posuzuje, jestli byl poškozený předmět, vzhledem ke svým vlastnostem, dostatečně chráněn v balíku. Záleží na tom, kolik vrstev bublinkové folie bylo. Také musí být balík označen nálepkou Pozor křehké, pozor sklo. V mém případě odesílající předmět nedostatečně (prasklé sklo) zabalil a ochrana proti nárazu tak byla špatná. Přesto mi pošta reklamaci uznala a cenu pojištění vyplatila. Odesilateli zaslala náklady za poštovné, i když si je nechal ode mě předem uhradit, ale to pošta samozřejmně neví Šlo o vydražený předmět na Aukru, takže na tom vlastně odesílatel ještě vydělal. Já jsem také nakonec škodná nebyla.
děkuji moc za tuhle informaci, tablet byl 2 krát obtočený bublinkami, tak tedy uvidím jestli mi to uznají, každopádně už jsem také jednou posílal poštou tablet avšak dával jsem tam, že je jen křehký, to v případě poškození pak nestačí? (musím to příště odesílat případně i s tím pozor sklo)?
Já jsem reklamaci na poště měla minulý týden.
Objednala jsem si keramickou konvici a došla s uraženým uchem. Byla v krabici, kolem jen pár papírů a na volno bublinková folie. V krabici byla jinak dost natěsno (chtělo by to větší krabici a více vycpat), takže si myslím, že bych ji rozkřápala i kdybych ji nesla jen z obchodu...
Je nutné zabalit zásilku tak, jak byla, a donést ji na poštu. Tam ji postupně rozdělají a sepíšou protokol o tom, co v tom bylo, jak bylo zabaleno, co je poškozeno. Pak si ji tam nechají na posouzení a do týdne vám dají vědět, zda reklamaci uznali nebo ne. Mně ji uznali, peníze mi do týdne přišly na účet a pak jsem si tam tu svou rozbitou konvici zase vyzvedla... Jen si vyhraďte více času - já jsem tam strávila cca hodinu...
doplněno 08.11.12 07:17:Jen doplním, že bylo označeno jako "Křehké", i přesto bylo rozbito...
Na poště jsem přebírala balík, označený - křehký, sklo - který byl na vnějším obalu poškozený - proražený, odřený. Požadovala jsem sepsání zápisu, abych měla něco v ruce pro případnou reklamaci, ale vedoucí pošty to odmítla s tím, že si mám balík rozbalit na místě nebo ho nepřevzít. Obsahem bylo větší množství drobných skleněných částí, takže jsem se tomu dost bránila. Nakonec mi nezbylo než na zemi na poště jednotlivé kousky prohlédnout - jednalo se o dárek a pokud bych balík nepřevzala, do vánoc by mi už nepřišel znovu. Poštačka mi nenabídla sebemenší pomoc - např. nůžky, spolupráci... Chování pošty je naprosto šílené - jste pro ně obtížný hmyz, který je otravuje se svými požadavky. Nevíte, jestli postup pošty při přebírání poškozeného balíku upravuje nějaký vnitřní předpis?
Pokud odesilatel balí balík, je důležité ho zabalit tak, aby přežil bez úhony pád ze třetího patra. Tak vysoké jsou totiž třídiče a přepravníky na přepravních uzlech. Myslím si, že dvakrát obtočený tablet bublinkama tuto podmínku nesplňuje. Odesilatel prostě zboží blbě zabalil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.