Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, máte možnost koupit jinde nebo si přečtete Obchodní podmínky toho e-shopu a zřejmě tam najdete text, kterým si vyhrazují právo na změnu ceny (např. kvůli kurzu Kč vůči euru). Zdravím!
firmi - tak ten e-shop potrestejte zrušením objednávky nebo nepřevzetím balíku. A kupte jinde, kde mají lepší cenu.
Pokud jste už zboží ještě za nižší cenu zaplatila, tak jim oznámit, že jdete na ČOI a policii oznámit pokus o podvod, pokud jste nic nezaplatila, navrhuji poslat je do prd...lky. Doslova.
Jejich chyba Vás nemusí absolitně zajímat...to není Vaše starost...tak či tak si na nich můžete akorát poznadávat...pokud nedošlo k uhradě platby, tak Vám zboží asi nepošlou...tak či tak je to špatné jednání...velké obchody si tohle nedovolují z marketingového hlediska...uznají chybu prodají x kusu s chybou a opraví
Samozřejmě je to jejich chyba ale je potřeba si uvědomit že i do e shopu ty ceny dává někdo ručně a asi se prostě spletl nikdo z nás není 100%
Ale pokud už Vám napsali že Vám to za tu cenu neprodají tak s nima už nehnete.Ted záleží jestli je rozdíl 100 kč nebo 5000,-.A zda máte chut "bojovat" a ztrácet čas a nervy stížnostma,sepisováním,telefonováním.
Chápu, že to naštve, ale jak tady už padlo - ceny zadávají a aktualizují zaměstnanci. Pokud dosáhnet dodání zboží za tu chybnou cenu, velmi pravděpodobně to zaplatí ten, kdo chybu udělat. Jaké je Vaše zaměstnání? Nikdy nechybujete? Jistě také ano, ale zřejmě jste na postu, kde se to spraví třeba omluvou. Buďte trochu tolerantní a chovejte se k lidem tak, jak byste chtěla aby se chovali oni k Vám - také byste za každé pochybení chtěla mít finanční postih?
Tak já sice chápu Váš názor, ale pokud ten zaměstnanec nedostane za svou chybu žádný postih, tak bude chybovat vesele dál. Já, jako zaměstanavatel bych to teda rozhodně nepřešla s takovou tolerancí a ten zaměstnanec by byl rozhodně velmi přísně upozorněn, že pokud se to bude opakovat, tak budou následky horší, než nějaká pokuta. Jde o obchod a já mu platím za to, abych se mohla na jeho práci spolehnout a neměla kvůli jeho nepozornosti problémy se svými zákazníky. Pokud chybuje, tak si může najít takovou práci, kde na tom nebude záležet. A ráda bych věděla o zaměstání, kde je tak velkoryse tolerováno chybování. Je vidět, že jste nikdy nebyl zaměstnavatel, ale že jste byl vždy zaměstnanec. A kdybych byla na místě tohoto prodejce já, tak bych se se zákazníkem nedohadovala a vyhověla bych v prvé řadě tomu zákazníkovi. Teda prodala bych mu ten výrobek za cenu, která byla uvedená a potvrzená. A následně bych si udělala pořádek ve své firmě a postarala se o to, aby se už neopakovalo.
V tom případě je snad možné zaměstnávat logistika, který má právě na starost všechny tyto problémy. Při takovém množství materiálu to snad neděláte všechno sám. A jestli udělá chybu logistik, tak se musí také on zodpovídat. Netvrdím, že bych ho okamžitě vyrazila, ale určitě bych ho nepohladila po hlavě a neříkala mu, že to nevadí, že splést se může každý. . Je to jeho práce a za tu práci je přece placený. Stát se to může, to ano, nikdo nejsme neomylný, ale v tom případě by neměl nést následky zákazník a já bych to vzala na sebe. V případě, který popisuje tazatelka, podle mne nepůjde o žádnou chybu, kde by chtěla koupit něco v ceně třeba za 5.000Kč a ono by tam bylo omylem napsáno pouze 5 Kč. To je jasné, že jde o vypuštění 3 nul, které se může stát. Podle mne jde nějakou cenu, která byla například před zdražováním kvůli "koronaviru". A tak se bude jednat o nějaké stovky. A v tom případě by měl obchodník tu věc za tu původní cenu zaslat a nehandrkovat se se zákazníkem.
Pokud cena není zjevně špatná (jako třeba kdyby nabízeli televizi za 5.-Kč) tak to prodat musí. Zajistěte si důkazy (např, to potvrzení objednávky s cenou) a pohrozte, že to předáte na ČOI. Pokud to nepomůže, tak to na ČOI předejte.
Obvykle se z toho e-shopy vyvlíknou tím, že se omluví, že zboží už nemají a že vám ho prodat nemohou a za čas ho tam zas dají, ale už za vyšší cenu. Tam je pak těžké se domáhat spravedlnosti. Ne, že by to nešlo, ale kdo se takovou prkotinou bude zabývat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.