Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Recenze Plaza.cz

Od: beny* odpovědí: 11 změna:
Máte někdo zkušenosti s obchodem plaza.cz?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eufo

0x

máme jednu a zatím negativní, nereaguje na e-maily. A messenger na facebooku odkazuje pouze na mail. Chceme vrátit zbozí a odstoupit od smlouvy.

 

kacula

0x
Dobrý den, taky mám zatím negativní zkušenost, objednavala jsem roušky, vždycky se koukám na recenze obchodu a snad prvně jsem to neudělala, obchod se mi zdál věrohodný a tak zaplatila cca 1550 předem. Zboží nikde a nereagují. Objednám sice jinde, ale peníze chceme zpět a budu stornovat. Jestli nebudou reagovat i dál, tak to určitě někam nahlásím ( čoi nebo policie). Ještě dáváme s manželem tento týden na ozvání kdyby měli náhodou dovolenou. K.
janaondrasikova
Dobrý den, jsem na tom podobně.
Od 20.7.mám objednané a zaplacené roušky, nic nepřišlo. Přesně, jak píšete, na messenger ani emaily nereagují...
pitrs*

Dáme je na policii

,

 

pitrs*

0x

nespolehlivá, převzala 3000 kč za zboží a již dál nereaguji

jarkacardova

Dobrý den, mám s touto firmou obdobné zkušenosti, jako výše uvedení pisatelé. Shrábli peníze předem před 14 dny a dosud nemám žádné upozornění, ani oznámení zda a kdy bude zboží doručeno, na e maily nereagují, zanechala jsem 2 zprávy v hlasové schránce, rovněž bez výsledku, čerkám ještě den dva a předávám policii ČR a ČOI.

 

martinav

0x

Tak koukám ze jsem na tom podobne tel mi nikdo nebere na email nereagují a prislo mi zbozi neúplné

 

nickname

0x
Také přidávám negativní zkušenost. Obchod vypadal seriózně a v době nákupu jsem k němu bohužel nenašel žádné negativní recenze. Objednávka cca za 1600,- zaplacena předem, zboží do dnes nedorazilo, na mail, ani messenger dotazy nereagují...

 

vitek*

0x

Objednal jsem roušky před více než měsícem a dosud nic nedošlo. Naštěstí, vzhledem k mé nedůvěře platit něco předem, to bylo na dobírku. Už jsem tam 2x psal, ale reakce žádná. Myslím, podle komentářů, že už ani žádnou očekávat nemohu. No, je to další firma, která mě ujistila, že se předem platit nemá. Když nemohu objednat na dobírku, což se mnohdy dozvíte až na úplném konci při výběru způsobu platby, tak vždycky objednávku radši zruším !

 


0x
Zkušenost nemám, ale stejný majitel mj vlastní i doménu testkoronaviru.cz

 

dominikvana

0x

Dobrý den,

mé jméno je Dominik Váňa jsem jednatel společnosti PalmTree Inspire s.r.o.

Naše firma koupila platformu Plaza.cz v polovině dubna 2021. Úspěšně se nám podařilo aplikovat náši firemní strategii a e-shop již funguje dle našich představ.

1) Každá objednávka je v průměru do 2 dnů u našich zákazníků.

2) Žádný email nám není lhostejný a aktivně se podílíme na řešení požadavků našich zákazníků.

3) Necháváme dlouhodobě oblíbené produkty, avšak neustále přidáváme také produkty nové.

4) Nemáme nic společného s předchozím majitelem ani jeho firemní politikou.

Rád bych však zároveň zdůraznil, že naše firma nepřebírá žádné závazky předešlého majitele. Převzali jsme pouze platformu e-shopu jako takovou.

Předem děkuji a doufám, že v případě využití našich služeb budete spokojeni.

V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na email info@plaza.cz

S pozdravem

Dominik Váňa

www.Plaza.cz

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]