Dobré ráno,včera jsem si na Alze objednal zboží a jako možnost platby jsem zvolil "převodem na účet". Tímto způsobem jsem platil poprvé. Do variabilního symbolu jsem zadal číslo objednávky, aby bylo možno platbu identifikovat. Převod na účet trvá někdy i 3 dny a v emailu uvedli, že začínají objednávku odesílat v momentě přijetí platby. Chtěl bych se zeptat, jaký bude následný postup. Mám jim ještě zaslat na email potvrzení o platbě? Na jiném eshopu ho vyžadovali.Předem děkuji za odpověď.
Není třeba nic posílat. Dnešní platba se přeúčtuje do jiné banky o půlnoci. Pokud máte stejnou banku jako ten zelenej šmejd, tak je to otázka minut. Až podle VS Alza zjistí, že je zaplaceno, tak Vám dají mailem (nebo SMS) info a začnou zboží balit...
Převod z účtu na účet už netrvá až tři dny, ale druhý den je na příjemcově účtu, pokud tedy neposíláme peníze z Ulanbátaru. Ale je to zdržení, než se platby spárují, v tomhle je platba kartou mnohem lepší, ne každý ale má tu možnost nebo nechce takhle postupovat. Takže vám objednávka přijde o chlup později, ale posílat něco někam není třeba.
některé eshopy (nevim jestli to mí i alza() mají okamžity bankovní převod přes službu payU stači vybrat svojí banku bude přesměrovaní do svého internetového bankovnicitvi zadate sve přihlasovací údaje platna se předvyplni vy jí jen potrvidte a hotovo
Alza má tohle všechno zautomatizované, mají plné podzemí zelených mužíčků, co Vám platbu ihned započítají a začnou expedovat. Posílat nic nemusíte. Kdyby se dlouho nic nedělo, tak to řeště, mohl jste se splést v zadávání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.