Nejste přihlášen/a.
Nedokážu vám poradit v tomto konkrétním případě, ale popíšu, co zabralo v případě mých problémů s operátorem a později i s poskytpovatelem kabelové televize: Upozornila jsem je na to, že pokud se nebudou ke mně chovat jako k zákazníkovi, ale tak jak dosud si budou mou záležitost přehazovat bez pro mě přijatelného řešení, ihned s jejich společností ruším smlouvu a obracím se na konkurenci.Sice v případě kabelovky jsem to vůbec neměla v úmyslu, ale zabralo to skvěle!
Na to pozor,díleři jsou parchanti!Já,nebo spíš manželka,na kterou je telefon u O2 veden,jsme dílerovi podepsali smlouvu na mobilní připojení,určité sjednané podmínky. Po první faktuře vyplynulo,že podmínky plnit nebudou.Tak jsem smlouvu zrušil a musel čekat tři měsíce,až uběhne sjednaná výpověď.
Za ty tři měsíce jsem na ten paušál zaplatil asi 600 Kč.
Jaké bylo překvapení,a docela příjemné,když mi O2 poslali za ty tři měsíce 600 zpátky,že jsem nic neprovolal.
Takže i když služba není nejlevnější,v podstatě jsem u O2 spokojen.Všechny dílery už ode dveří vyhazuji.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.