Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží

Od: grapp* odpovědí: 3 změna:
Chtěl bych se zeptat,jak je to přesně s reklamací zboží,koupil jsem si mobilní telefon a zítra s ním musím po třetí do opravny,jednalo se pokaždé o jinou závadu.Zajímá mě,kdy mám nárok na výměnu zboží za nové a kdy mám nárok na vrácení peněz.Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ukulele*

0x
Obecně se udává třikrát stejná závada, no pokud vám dělají ve ,,vaší,, prodejně problémy, tak bych kontaktoval dovozce, nebo přímo zástupce firmy, třeba N****, nebo M******** a jim pak objasnil problém s telefonem a věřím, že to půjde!

 

 

janekkrat*

0x
3x stejná závada = vrácení peněz,4x různá závada = vrácení peněz

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]