Nejste přihlášen/a.
Jen upozornění, nevím zda se tak budou chovat všechny CK, ale dnes mi přišlo od nich tohle:
Vážení klienti a partneři,
jelikož vláda vyhlásila dne 12.3.2020 nouzový stav včetně uzavření hranic na 30 dní, veškeré zájezdy s odjezdy do 10.4.2020 se nekonají.
Peníze, které jste vynaložili na váš zájezd, u nás zůstanou ponechány v úschově formou poukazu s platností do 30.11.2020. Poukaz ve stejné hodnotě samozřejmě můžete využít na zájezdy s odjezdem i v roce 2021 a uplatnit jej na libovolný zájezd (poznávací, pobytový, wellness). Jiná varianta není možná. Poukaz nelze vyměnit za peníze.....
No, je možné a pravděpodobné, že mají ve svých obchodních podmínkách výjimku na živelné pohromy a zrušení zájezdu z "vyšší moci" atd., takže na to možná právo mají. Oni zaplatili poplatky i ubytování v cílové destinaci...
Je to pochopitelné. Nemají takové finanční rezervy, aby při takových nečekaných komplikacích nezkrachovali, kdyby byly peníze vraceny klientům. Jak někdo napsal, možná to mají i ve všeobecných obchodních podmínkách. Myslím si, že jsou lidi, kteří si tam dokážou zařídit "vyjímku". Třeba by někomu z cestovky něco "pustili" a dostali peníze zpět. Třeba z ceny zájezdu 10 tisíc by "pustili" třeba tisícovku nebo by se dohodli přímo s majitelem, nebo by se zkusili dohodnout na storno poplatku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.