Nejste přihlášen/a.
Mám internetové bankovnictví a po zadání příkazu k úhradě mi občas vůbec nepřijde na mobil autorizační kód, nebo přijde za čtvrt hodiny, a to už je kód neplatný. Volal jsem kvůli tomu několikrát operátorovi i bance, ale nic se nezlepšilo. Nevíte prosím o bance, kde pro internetové bankovnictví nejsou třeba autorizační kódy, případně jak celou věc řešit? Díky za radu. Jenda
Za skoro 20 let používání internetového bankovnictví se mi něco takového nestalo.
Problém bych viděl u telefonního operátora, který nedokáže některé SMSky doručit obratem. Zkuste se zeptat u operátora.
Nejpíš nehovořil se správným člověkem. Pozdní doručování SMS bývá skoro výhradně problém operátora, popř. dalších v řetězci zúčastněných operátorů (operátor banky x operátor účastníka).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.