Nejste přihlášen/a.
Před dvěma lety jsem odešla z T-Mobile k Vodafonu, protože mi zrušili balíček na míru a nabídli něco, co nepotřebuji za dvojnásobek... Teď totéž dělá Vodafon. Včera mi zavolali, že to, co mám, už nebude dál možné a že musím vzít podstatně dražší nabídku, kde jsou věci, co nechci. Chvíli jsem smlouvala. Neustoupil. Nic jsem neodkývala, že si rozmyslím, zda u nich zůstat. Slíbil, že v pondělí opět zavolá. Znáte tuhle situaci? Jak postupujete? A ke komu přejít?
Já právě koupil předplacenou kartu u vodafonu pro synka. Je tam aktuální nabídka - pokud za den provoláte 30,-Kč, další peníze už v tento den neprovoláte - je to "free".
Pro dítě, které rodičům či babičce bude volat jenom v případě nutnosti, to může znamenat jen minimální výhodu. To v případě omylem nevypnutého hovoru ... už se stalo, že ono "ahoj babičko" byl hovor o 2 hodinách ticha .
Já ale řeším vše možné mailem nebo osobně a tarif odepiš s platbou 12.20 bez dph do cizích sítí je v případě objednání u lékaře nebo řešení problémů se školou velmi drahý. Takže si budu tuto simku půjčovat právě na akce nutného zařizování (nebo hromadné akce typu Silvestr).
Nedávná nabídka u Tmobile pro tchýni zněla "zrušte si předplacenou kartu, kde utratíte 100,-Kč měsíčně a podepište se nám na paušál - budete mít volání zdarma, sms zdarma, data zdarma, tv zdarma... a zaplatíte jen 1350,-Kč měsíčně". Tchýně se po prvním šoku dobře bavila a výhodné nabídce se upřímně vysmála.
Známá si taky koupila kartu, že si minuty pohlídá. Probírala jsem s ní svoji situaci. Řekla mi, že tuhle provolala 9 minut a Vodafon jí sdělil, že má provoláno, jako za 16 minut.
Nerozumím dané situaci - neviděl jsem, nemůžu hodnotit.
Po zakoupení si zablokuji platby třetím stranám, zruším různé automatické balíčky a co provolám, to provolám. Není možné, aby za 6 minut hovoru platila 9 minut - snad jen pokud to počítá po vteřinách, ale platí se vždy první celá minuta.
ale musím doplnit, že nastavení blokování plateb a jiné je na jejich webu na pár facek - kdo to dělal ty webovky, ten by zasloužil popravit
Ano, tohle znám velmi dobře a u 02. Ono je to všude stejné. Mně také zavolali a řekli mi, že ten produkt který mám já, už je zrušený a že musím přistoupit na jinou nabídku. Samozřejmě dražší a s přesně jak píšete Vy, služby, které já nikdy nevyužívám. Kategoricky jsem odmítla a řekla té slečně, že nemám zájem o ty služby navíc, že mi jsou k ničemu a že platit víc rozhodně nehodlám a nebudu. Tím náš rozhovor skončil. Pak zavolala znova a najednou našla způsob, jak mi stávající tarif ponechat. Vím, že o tom samozřejmě nerozhoduje ta operátorka, to není v její moci, ale předloží můj odmítavý postoj tam, kde už k tomu má někdo kompetence. Takže radím nepodlehnout a vytrvat.
Zajímavé-byl jsem ve stejné situaci-vysvětlil,že onen tarif už neexistuje jen dojíždí staré smlouvy,tak jsem dostal za stejnou cenu lepší tarif-asi máme každý jiné O2?!
To nevím, já už jsem spokojená. Nevím jaký tarif jste měl Vy. Já měla nějaký tarif pro důchodce, moc netelefonuji, lidé volají mně, málokdy já potřebuji volat. Měla jsem nějaké volné minuty volání a nějaký počet sms zdarma. Za měsíc to bylo asi kolem stovky navíc k internetu. Internet platím 499 za měsíc. Pak mi zavolali, že prostě ten tarif pro seniory ruší a že musím mít nějaký nový, který byl dražší, ale že mám nějaké jiné výhody, které jsem ale vůbec nepotřebovala. Tak jsem to nechtěla. A nyní mám telefon za 89 Kč na měsíc. Mám 45 minut zdarma, ale sms platím. Za měsíc ani těch 45 minut neprovolám a sms nepíšu, mám internet a když chci někomu napsat, tak použiji tuto službu. Myslím si, že 02 je jenom jedna společnost, nemůžu nějaké jiné 02.
klidně můžete - existuje např. O2-Family - což je sice firma využívající sít O2, ale s O2 nic společného stran obchodních podmínek a nabídek nemá... a kdo ví, kolik podobných existuje.
Já tak jednou měl paušál právě od O2 Family, šel jsem řešit něco na pobočku O2 a dost se mi smáli...
No je jasné, že jiné nemáte.to byla nadsázka. je to spíše jen jak s nimi jednat a druhá věc je ta že u jednoho to jde u druhého ne.žel.Jsem rád ,že jste nakonec vyřešila v Vaší spokojenosti.
U kyslíku včetně jeho dřívějších názvů jsem od 99 takže od prvního tarifu Fun GO jsem vystřídal několik číslo stejné (mám zlaté) a SIM jsem měnil teprve nedávno z důvodu potřeby mikrosim do novéhu TLF
Diesel, tak zlaté číslo nemám, to bych nevyužila . Ale mám z protekce takové číslo, že když ho někomu diktuji, tak se vždycky hodně diví, jak to je možné. Všechna čísla jdou totiž po sobě, ale to mám opravdu už skoro 18 let.
U Vodafonu jsem od chvíle, co vznikl jako Oskar. V současné době mám smlouvu na 4 tel. čísla. A přes jisté problémy a občas rozsáhlé diskutování jsem se s nimi vždy domluvil a dosáhl jsem toho, co jsem chtěl. A když mi jednou při obnovování smlouvy nabídla operátorka jiný dražší tarif s tím, že původní už nepůjde obnovit, po krátké diskuzi jsem odmítl se s ní bavit a požádal jsem ji, aby můj kontakt předala někomu odpovědnějšímu, znalejšímu. A během krátké doby jsem se s jiným, dostatečně znalým operátorem domluvil na lepších podmínkách za nižší cenu oproti původnímu tarifu.
K poslední změně tarifu došlo před cca 3 měsíci, kdy jsem "vylicitoval" novou nabídku Vodafonu tak, že sice platím za ta 4 čísla o něco více, avšak za podstatně výhodnějších podmínek. V podstatě vše neomezené kromě dat, která mám v rámci tarifu nastavena na 10GB bez ohledu na to, na kterých číslech je vyberu. A vzhledem k našemu datovému provozu je snad nikdy nepřekročím, dostávám se na 6-7GB. Jen pro zajímavost, za ta 4 čísla platím necelých 1.500,-Kč měsíčně.
@motak: Částečně máte pravdu, jen jste si nevšiml, že nabídka již není aktivní, současná nabídka je někde jinde. Kromě toho mám firemní smlouvu.
Po telefonu takto nic nevyřídíte, nejlepší je k nim přímo zajít a řešit na místě. Buď se domluvíte, nebo dáte výpověď. Já to tak řeším vždy, když končí smlouva. A vždy se domluvím.
Díky všem za zkušenosti. Na dotaz sděluji: Mám ve smouvě od března 2018 do března 2020 tarif za 249,-. V něm SMS neomezeně a 30min volání, žádný internet. Komunikuji spíš přes PC. Za pár měsíců mi nabídli 100 min volání a cena se zvedla na 340Kč. S tím téměř dva roky žiju a nic neřeším, dokud mi včera nezavolali..// Koukám teď na jejich tarify. Je tam možnost levnějšího. Třeba senior 60 plus. Na ten bych měla nárok už dávno, jen oni nenabízeli a já neměla důvod se po něčem takovém pídit. Na pondělek se nachystám.Díky!
tak s takovym tarifem by se vam nejspis oplatil tarif ceskych drah pres vodafone, tzn. vyridit IN kartu ceskych drah ( ja ani necekal nez mi ji vyridi, dali mi hned po objednani docasnou a s tou sem to uzaviral ) , pak zavolat na vodafone a pres linku si to zaridit, pripadne to jde i primo pres web
jsou tam dva tarify, neco ve smyslu prednabite karty akorat ze platite kazdy mesic pausal, ja platim 90,- a kazdy mesic muzu provolat tusim neco kolem 350,-, proste jestli volam nebo posilam sms tak se mi to odecita z toho "kreditu" 350,-, pokud bych ho provolal tak mi to pak pripocitaji k tomu tarifu 90,- ( ja mam ale dalsi mobily takze tohle mi bohate staci )
vybaveni prazdne IN karty stalo tusim 100,- a plati 6 let
tady sem to nasel :
Dva tarify Vodafonu a Českých drah se slevou 75%
Tarif 1
měsíční paušál: 30,25 Kč (ze 121,00 Kč)
volba buď a nebo:
. 19 volných minut (v rámci tarifu 1,59 Kč/min., na rámec tarifu 6,10 Kč/min.)
. 100 volných SMS (v rámci tarifu 0,30 Kč, na rámec tarifu 1,21 Kč)
Tarif 2
měsíční paušál: 88,99 Kč (ze 355,94 Kč)
volba buď a nebo:
. 70 volných minut (v rámci tarifu 1,27 Kč/min., na rámec tarifu 5,08 Kč/min.)
. 294 volných SMS (v rámci tarifu 0,30 Kč, na rámec tarifu 1,21 Kč)
a jinak, pokud mate ve smlouve do brezna 2020 tak bych jim v pondeli ten telefon ani nezvedl, vubec se s nema nebavil a az si zaridim tarif jaky chci, tak pak zavolal na infolinku a tam to vyridil
operatori budou mit odmeny za to ze nekoho dotahnou k pausalu a tak to zkousi
Liško-v pondělí bych sdělil že se před koncem roku nenechám tlačit do změny pže není čas prostudovat jejich návrhy(,i ty co zde umístil Juraj a další),do března je čas,že to budete řešit ccatýdnů před koncem na přepážce (i když tam nepůjdete!) Nenechte se do ničeho tlačit a už vůbec ne takhle honem ,honem!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.