Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pošta opakovaně nedoručuje poštu

Od: nervik odpovědí: 5 změna:
Ahoj, už po několikáté mi pošta nedoručila důležitý dopis. Protože bydlíme kousek za městem (500m za posledním domem), poštačky nám sem nechtějí doručovat poštu. Pošta nám nabídla zřízení boxu na poště, kam nám budou poštu dávat. Jenže na to kašlou, výzvy k vyzvednutí tam dávají pozdě, kdyz už je zásilka vrácena zpět. Obyčejné dopisy mám ve schránce třeba s měsíčním zpožděním, některé vůbec atd. Teď řeším, že mi nedoručili dopis z OSSZ s pozvánkou ke komisi (mám 3. stupeň inv. důchodu) a byla mi pozastavena výplata důchodu, protože jsem se nedostavila, budu teď řešit dost problémů. V minulosti takto nedoručili např. dopis z finančního úřadu...
Stížnosti u vedoucí pošty nepomáhají, nikdy se nic nevyřeší. Jak můžu postupovat dál?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mytrix*

5x

Stížnost u vedoucí pošty řešíte písemně, nebo jen ústně? Pokud ústně, tak pokud se to nelepší, je to jako byste nic dříve nehlásila. Musítíte postupovat následovně, vždy pokud daný bod nepomůže, přejít k dalšímu. Vždy dokládejte předchozí korenspondenci.

- Písemnou stížnost k vedoucí pošty, trvejte na potvrzení kopie, že stížnost přijali a rovněž na písemné odpovědi
- Stížnost opakujte, opět písemně s potvrzením a trvat na písemné odpovědi.
- Písemná stížnost na centrálu pošty, poslat doporučeně s dodejkou a trvat na písemné odpovědi.
- Kontaktujte ombudsmana pošty. ceskaposta.cz/...
- Stížnost k ČTÚ, který má nad českou poštou dohled, ctu.cz/...

Musíte opravdu absolvovat celé toto kolečkou postupně a mít vše písemně doloženo.

nervik

Moc děkuji. Několik stížností bylo ústně, pak dvě písemně k vedoucí pobočky. Budu postupovat podle vaší rady, protože už toho mám plné zuby. Problémy navíc, které vůbec nemuseli nastat.

 

jurajjuraj*

0x

stěžovat si u místní pošty je zbytečne, ti si to zametou pod koberec aby neměli po premiich, napsat stížnost rovnou na centrálu a kopie emailu hned poslat i na výše zmíněné

 

mak*

0x

Pošta, pod kterou spadáte je povinna vám doručit poštu do vaší schránky. Vždyt to jediné je přeci jejich náplň práce! Stížnosti nepomáhají, protože so stěžujete poště na poštu. Tak možná zkusit stížnost na ČOI nebo živnostenský úřad.

nervik

Nejdřív zkusím postup od @mytrix. Pokud se situace nezlepší, tak to zkusím i jak píšete vy. Děkuji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]