Nejste přihlášen/a.
Asi bych písemně vyzvala přepravce k urychlenému dořešení reklamace a upozornila na možnost, že pokud do "xy"data nebude reklamace vyřízena, dáte podnět k prošetření postupu reklamace přepravní společnosti na ČOI.
Předpokládám, že NB byl řádně zabalen a na vině je pouze přepravní společnost? A která to byla přepravní společnost?
Jinak zde, potom tedy ČOI a soud.. bezplatnapravniporadna.cz/...
Jen se kroutí... Smlouvu máš s ním, někdo další koho si najmul tě nezajímá. Prokazatelně vyzvi s upozorněním na vymáhání právní cestou. Pokud nevíš sám tak právník ti pomůže (ovšem za prachy, ty může zaplatit přepravce).
Předpokládá se správné zabalení a označení jako křehké...
ČOI ti nepomůže, max. ti poradí postup. Přepravci může dát pokutu, ale to ti bude prd platný..
Měl jsem několik podobných zkušeností. Je dobré se příště s prodejcem domuvit, jestli by na zásilku nenapsal "křehké", případně to zaslat jako křehký balík. I kdyby doprava stála víc, nelitoval bych peněz. Předejdete tím zničení obsahu zásilky a u notebooku se to určitě vyplatí. Například u přepravní firmy PPL se dá reklamovat zásilka, ale musíte jim vyplnit reklamační formulář, doložit fotku poškozené krabice (případně zboží), na krabici by měla být jejich originální samolepka "křehké" a mohou chtít i fakturu - pokud je to z eshopu. To aby příjemce balíku nežádal vysokou částku, která neodpovídá hodnotě zboží.
Solidní eshop má i telefonní číslo. Většinou se dá s nimi domluvit, aby to poslali jako křehké, zatím mi to žádný eshop neodmítnul. A kdyby to přesto nemohli zaslat, požádal bych je, aby na balík napsali fixkou KŘEHKÉ. Kolega dělal u jedné přepravní služby (nebudu jmenovat) a říkal, že s balíky se tam zaměstnanci "nemazlí". A někdy je v autě více balíků na sobě a pokud je ten Váš dole, může se to někde promáčknout.
pokud nebyla poskozena krabice ( o cemz by mel byt sepsany zaznam u prebirani baliku ) tak bych to taky neuznal, vec si mas zabalit tak aby se neposkodila, dat si tam nalepku KREHKE, jenze kazdy kdyz posila tak idealne aby to bylo zdarma a pak se divi a jeste chce penize
tezko prokazete ze se to poskodilo pri preprave
Smluvní vztah máte s tím dopravdcem, kterému jste za přepravu zaplatil. Pokud on si někoho najal a ten poškození způsobil, to si musí vyřídit oni mezi sebou. Pro Vás je jediný partner ten, u koho jste Vy přepravu objednal, nikoliv ten, kdo ji skutečně provedl. Pokud se k řešení reklamace nehlásí, předal bych to ČOI nebo na živnostenský úřad.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.