Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Které bance zaplatit?

Od: hankas® odpovědí: 18 změna:
Objednala jsem si svetr na VEVIO a přišlo mi zaplatit částku na dva účty. První je Platba - www.vevio.cz - HYNE-FXTL-U0QDDobrý den, potvrzujeme objednávku z eshopu vevio .cz pro její dokončení proveďte, prosím, ve svém internetovém bankovnictví platební příkaz dle údajů níže.Číslo účtu: 207577595/0600Variabilní symbol: 100087441 Druhý email i účet je :Naše bankovní spojeníBankovní účet 2001676167/2010Variabilní symbol 1511299ČástkaIBAN CZ8720100000002001676167BIC/SWIFT

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Já bych neplatil nic. Dotaz na googlu mi trval 5 vteřin. Není zač...
poradte.cz/...

 

iz*

3x

Neplatte ani jedné. Vevio je pouze zprostředkocvatel, zboží za Vás jenom objedná a zaplatí, prodejcem je ale čínský obchodník (dodací lhůta až 60 dnů).

Objednáte-li si přímo v Číně, bude to výrazně levnější.

No konečně! Hurá. Iz také už nastudovala, že nakupování přímo u pramene je jistota, než používat drahých a nejistých služeb těchto překupníků .

iz*

@Suzymon,

já jsem to vím od začátku. V minulém vláknu jsem hájila podnikatele (nejen Vevio), které v případě, že včechno na webu zveřejňují všechny potřebné informace, nelza obvinit z podvodu.

Stěžovatelé, kteří se před objednáním neseznámili s podmínkami včetně dodacích lhůt, nazvali druhou stranu podvodníky. To není fér!

Zároveň jsem propagovala čtení podmínek. Zajímalo by mne kolik lidí by si tam objednalo, kdyby se předem seznámili s dodacími lhůtami. Myslím, že nikdo. Čtení podmínek je přece v zájmu každého kupujícího.

I na webu VašeStížnosti byla řada stížností, přestože dodací lhůta ještě nevypršela.

No ono je to také o tom, že řada lidí ani těm obchodním podmínkám neporozumí i když si je přečtou a zboží objednají. A tak se zde budou tyto otázky objevovat stále.

Nakonec obchodní podmínky má každé obchodování. A to třeba i na AliExpress a člověk jim musí rozumět a musí je umět využívat. Já jsem četla spousty stížností na AliExpress, že zboží nedostali a že jim nebyly vráceny peníze a že je obchodník podvodník a nebyla to pravda. Když lidé nekomunikují s prodejcem v angličtině a ani si nepřeloží základní informace, že třeba mají ochrannou lhůtu od AliExpress, která trvá určitý počet dní a že když ji nechají uplynout bez reakce, neotevřou spor nekomunikují s nikým a myslí si, že ono to nějak dopadne samo od sebe, pak to dopadne špatně, protože po uplynutí té lhůty systém AliExpress peníze obchodníkovi uvolní a pak je šmitec a už se nedá dělat nic. Ale to všechno může zákazník každý den sledovat na svých stránkách, dokonce mu před očima odblikává čas, který má na to, aby reagoval a kliknul na otevření sporu a tam vyplnil jednoduchý formulář a dalším kliknutím ho odeslal a on to neudělá, tak má holt smůlu. Jenomže on pak začne psát, že je to všechno podvod a přitom to není pravda a je to jenom tom, že on sám nedodržel obchodní podmíky.

Ale obchod o kterém je řeč zde to "Vevio", to je trochu jiné kafe, protože tam je to sice všechno v češtině, ale oni nedodržují sami co slibují a jejich obchodní podmínky jsou napsané tak "chytře", aby se z toho mohli vyvléknout vždycky. Jsou napsané právníky a jsou tam skryté všelijaké kličky, kterým normální člověk ani porozumět nemusí, pokud se v tom oboru dobře nevyzná.

 

 


2x

Veviu bych neplatil vůbec nic a skončil bych se všemi kontakty s nimi. Jsou to šmejdi.

 

jarka*

2x

Neplatte nic, neuvidite ani objednane zbozi ani penize. Popr jine zbozi nez jste objednali.

Jedna se o podraz na lidi.

Jedna se o zalozeni e-shopu u ceske s.r.o. a nasledne preregistrovani do ciny.

vevio.cz evidovala ceska spolecnost Beast s.r.o.

nic.cz/...

rejstrik-firem.kurzy.cz/...

nasledne preregistrovano na cinskeho majitele dne 24.10.2019

vice info na

vasestiznosti.cz/...

neexistuje domahani se penez ani zbozi

stejne to bylo u e-shopu lunara.cz

evidovala spolecnost beast s.r.o. a po nekolika mesicich prevyala jina spolecnost

kdo vlastni domenu e-shopu zjistite pres

nic.cz/...

 


0x

Jaká je hlavička a pokyny v druhém e-mailu?

V prvním se jasně tvrdí, že na ten účet máte zaplatit, zaplatila bych tedy tam. Ohledně druhém e-mailu uvádíte pouze "naše bankovní spojení", to o platbě nemusí nic říkat. Nevíme ovšem, jaké je jeho plné znění. Ale i tak si myslím, že platí, co říkám výše - zaplatte na účet, ke kterému máte pokyn.



Pokyny pro platbu bankovním převodem

Zaplatte prosím částku ... Kč s variabilním symbolem 1511299 na náš bankovní účet vedený pod číslem 2001676167/2010. Ihned po přijetí platby Vám bude zasláno potvrzení o přijaté platbě.

Naše bankovní spojení

Bankovní účet

Variabilní symbol

Částka

IBAN

BIC/SWIFT

2001676167/2010

1511299

...X Kč

CZ8720100000002001676167

FIOBCZPPXXX

Způsob platby

Zrychleným převodem (bankovní tlačítka)

Dodací adresa

Fakturační adresa

Hana ...

a druhý email

Dnes 9:54

ComGate Payments payments@comgate.cz

Komu:

Hana @

Platba - www.vevio.cz - HYNE-FXTL-U0QD

Dobrý den, potvrzujeme objednávku z eshopu www.vevio.cz, pro její dokončení proveďte, prosím, ve svém internetovém bankovnictví platební příkaz dle údajů níže.
Číslo účtu: 207577595/0600
Variabilní symbol: 100087441
Částka: ... Kč
Tento platební příkaz má splatnost do 08.11.2019 09:54 a variabilní symbol je jednorázový, nelze jej tedy použít pro následné platby.
V případě, že jste tuto platbu již provedl, považujte prosím tento email za bezpředmětný.

Kdy přišel ten první e-mail?

Ovšem jestli má Libor pravdu...


Oba emaily přišly ve stejný čas 9:54 hod

Aha, to vypadá jako chyba systému. Myslela jsem, že už třeba vypršela platnost toho VS z prvního e-mailu. Asi bych jim napsala a doptala se. Pokud tedy chcete zaplatit.


Děkuji zítra se tam zeptám.

 

priklad1*

0x

Když zaplatí tak za dva měsíce si bude stěžovat, že místo svetru přišla handra.

 

misak*

0x

Nic neplatte. Objednala jsem si 20.10.2019 svetry, při objednávce mě to přesměrovalo do banky, zaplatila jsem (na výpise z banky je vidět ten protiúčet u Monety 0600) a od druhého dne mi každý den chodí email, že mám zaplatit na účet u 2010 s úplně jiným VS a pak bude moje objednávka odeslána. Nedá se na ten email odpovědět a když píšu na info@vevio.cz, tak žádná odezva.


Právě proto jsem se ptala,komu to mám platit. Nic jsem neplatila a denně mi chodí esemesky,abych zaplatila,ale nic platit nebudu,ani neodpovídám. Když oni jsou darebáci, tak proč bych se s nimi měla zabývat.

 

asd1

0x

Neplat nic. Je to jen zprostředkovatel s jednáním šmejdů. To samé můžeš objednat přímo z alíka výrazně levněji...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]