Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, před 5ti měsíci jsem nechal firmou provést montáž žaluzií. Při montáži praskla nějaká okna, které jsem nechal na vlastní náklady přesklít. Navíc jedna žaluzie byla špatně zaměřena - nepasovala tak ji odvezli na opravu. Kvůli tomu všemu jsem po montáži nic neplatil. Poté jsem několikrát kontaktoval majitele, jak je to s opravou žaluzie, mám to uloženo i v sms. Dlouho se nic nedělo, tak jsem to přestal řešit a žaluzku objednal sám z e-shopu a namontoval. *** Dnes po 5ti měsících stojí u domu chlap, že jde s opravenou žaluziií, tak jsem ho poslal pryč že jsem to vyřešil sám. Naceněno bylo: material, montaz, doprava ( pri montazi rozbite skla balkonovych dveri - faktury na přesklení mám) (při čekání zda se něco bude dít s opravou žaluzie jsem měl 2 mesice přes okno ubrus) Jak se těď postavit k vyrovnání faktury?
@shinyyy - Jak se těď postavit k vyrovnání faktury?
Začala bych pokusem o dohodu s tím, že žádáte o slevu z fakturované částky za opravu oken a chybně změřenou žaluzii, o kterou vzhledem k pozdnímu dodání již nemáte zájem, přiložte kopie dokladů od sklenáře, případně i urgencí dodavatele a odešlete - ideálně na doručenku. Uvidíte, jak se k tomu firma postaví.
Případné další jednání doporučuji vést písemně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.