Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
reklamoval jsem rybářský deštník, který propustil vodu ve švech. Reklamace byla vyřízena s výsledekem - výměna. Tak se chci zeptat, jestli je možnost i vrácení peněz nebo jestli si musím vzít nový kus a obávat se, že znovu bude vadný. Do obchodu se dostanu až v říjnu, tak at vím, na čem jsem.
Děkuji za informaci.
Ano, možnost tu je. Už při sepisování reklamace je třeba napsat, jakým způsobem chcete reklamaci vyřešit.
Pokud by byla třeba jen malá oprava, je logické, že požadovat vrácení peněz by bylo trochu mimo. Ale pokud malým zásahem nelze reklamaci vyřešit, je výměna či vrácení peněz v pořádku. A jak už jsem psala, způsob vyřešení se sepisuje již předem. Co jste uvedl vy? M.
Sepsání reklamace je svým způsobem smlouva, kterou stvrdíte svým podpisem. A svým podpisem souhlasíte se vším, co je na ní uvedeno. Nikdo se vás sice neptal, ale podepsal jste. A až opožděně se vám to rozleželo a požadujete něco jiného. Ano, můžete se zkusit domluvit, jestli vám vyhoví. Ale uvědomte si, že prodejce nechce přijít o peníze. Dodavatel mu poslal nové zboží, vám vyplatí jistě nemalou částku, ale nikdo nezaručí, kdy se mu ty peníze zase vrátí. Ten deštník už nemusí prodat (konec sezóny)...tak bude v mínusu. To pro něj není výhodné. Ale jak říkám, zkuste to. Třeba to vyjde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.