Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyřešení pojistné události - dostanu info?

Od: lukas321® odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

18.7. jsem měl menší nehodu tuknul jsem do vozidla ze zadu (nedobrzdil jsem)a auto které jsem poškodil prasknul zadní narazník.Nicméně 18.7.se stala nehoda19.7. jsem vše nahlasil na pojištovnu tak jak se má. moje otazka zní neměl by mi prít od pojištovny nějaky dopis,e-mail,že škoda byla vyřízena.Nebo to končí pro mně tím že jsem to nahlásil a tet uz to řeší pojištovna,

Předem díky za odpovědi.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Jako účastník nehody a škůdce, kterému zřejmě bude navýšeno pojistné za krácení bonusu nebo vystavený malus, obdržíte během šetření požadavek na dokladovost (pokud jste již nezaslal). Po ukončení šetření obdržíte vyjádření s vyčíslenou škodou. Pokud poškozený nebude po pojištovně požadovat plnění, bude odloženo na určitou dobu, pak promlčeno, ukončeno bez dalšího šetření...


doplněno 15.08.19 16:42: ,jak dlouho může šetření trvat? - šetření trvá do 30ti dnů od kompletního doložení dokladů či prohlídek z obou stran... Může se stát, že poškozený nebude mít dobrou náladu a rok nepošle kopii svého TP... takže dokud on vše požadované nesplní, nebude šetření ukončeno.Proč by to poškozený nehlásil na pojištovnu? - to tak někdy bývá, že si člověk myslí... no a myslet znamená h.vno vědět. Takže jsem třeba řešil stížnost "proč mi pořád nic neposíláte?" - no pane, protože jste 1) neřekl, že něco po pojištovně chcete :Ddalší body můžou být např. Protože jste neuvedl číslo účtu, kam poslat peníze. Protože jste nesdělil, jestli platit rozpočtem nebo nějakému servisu podle faktury za opravu.atd. atd. atd.

Ano vše jsem doložil při nahlášení škody,jak dlouho může šetření trvat? Proč by to poškozený nehlásil na pojištovnu? předem děkuji za odpověď.

 


2x

Lukáši, nevím jakou máte pojištovnu, ale u většiny lze sledovat průběh škodního řešení. Taky může pojištovna čekat na doplnění nějakých dokladů.

Volal jste na centrálu Vaší pojištovny?


Mám Direct pojištovnu,jak sledovat průběh škodního řešení,myslel jsem si že to půjde online ale nemůžu to najít,na pojištovně když jsem to byl hlásit tak mi dali číslo škody a prej mám počkat na vyrozumění ale zdá se mi to celkem dlouho.

 

jurajjuraj*

0x

tak ono jde o to jestli uz to nahlasil i ten poskozeny, ten mozna jezdi vesele dal

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]