Nejste přihlášen/a.
Mám už víc jak 10 let smlouvu s ČEZem. Nemám SIPO, takže si výši zálohy určuji sama. Ještě niky se nestalo, že bych doplácela, zatím mi vždycky vraceli i letos. A najednou mi od ČEZu přišlo, že jim dlužím 100Kč, protože mi zvýšili zálohu o 50Kč. Prý "došlo k úpravě". Mají na něco takového právo?
Nárok na to mají a já v tom nevidím problém, protože se peníze nijak neztratí, jsou na konci období vyúčtovány a přeplatek vracejí na účet, nebo musíte zaplatit nedoplatek. Já také platím sama přes interbanking a když mi pošlou výši záloh, tak já sama si ještě o 2 stovky raději navýším zálohy, protože nemám ráda nedoplatky, které se pak musí zaplatit najednou. Raději "beru" od nich a i když to jsou vlastně moje peníze, které mi nakonec zase vrátí, je to takový příjemný pocit.
je to bezne vec, dodavatele upravuji zalohy podle toho kolik je preplatku/nedoplatku, jak to bude s cenou elektriny v budoucnu atd
nejak nechapu ze si vysi zalohy urcujete sama , zalohu nastavi dodavatel a vy si ji muzete zmenit, bud online - pokud se zaregistrujete anebo telefonicky, takze to nejspis spatne chapu
Děkuji za odpovědi, jen čistě pro zajímavost, ČEZ se mi omluvil, výši zálohy vrátil do původního stavu a potvrdil, že z mé strany žádný nedoplatek neexistuje a že jimi navrhovaná výše zálohy je pouze doporučená.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.