Nejste přihlášen/a.
Čedok reklamaci zamítl, ustanovení reklamačního řádu dodržel
5.2. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.
Můžete se odvolat na
NOZ § 2537
(1) Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou.
a znovu požadovat slevu z ceny podle
§ 2540
(1) Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu v souladu s § 2537 odst. 2, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.
ale obávám se, že CK bude mít smlouvy dobře ošetřené - četla jste ji?
Záleží jak reklamace byla podána.
Delegát odmítl udělat zápis? Pokud ano, měli jste si jej na místě udělat sami s poznámkou, že delegát odmítl spolupracovat a nechat podepsat dalším účastníkem zájezdu jako svědkem. Nelépe by bylo připojit jména dalších nespokojených účastníků.
K reklamaci byly dodané fotografie nedostatků?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.