Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodržení lhůty 30 dní na reklamaci

Od: ombudsman* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Prodejce má na vyřízení reklamace 30 dní. Po uplynutí této doby má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit. Jak je to ale v případě, kdy zákazník zboží i tak převezme? Existuje nějaká lhůta nebo zákazníkovo právo, kdy i přesto, že zboží převzal, může se odkázat na to, že reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů a tedy má možnost od kupní smlouvy odstoupit? Jaké musí splnit podmínky?

Děkuji!

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

@ombudsman - Existuje nějaká lhůta nebo zákazníkovo právo...
Neexistuje. Kupující může

NOZ § 2107

(3) Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

ale pokud si převezme původní věc i přesto, že reklamace nebyla vyřízena, dává tím najevo, že na žádné z těchto možností netrvá.

 

ladinpraha*

2x

Ne. Nelze měnit rozhodnutí.

 


0x

Pokud reklamaci převezmete i po 30 dnech, nemůžete se vrátit 35 den a chtít vrátit peníze.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]