Nejste přihlášen/a.
Loni jsem manželce kupoval nový mobil, který po čase začal zlobit (samovolně se vypínal nebo se "zakousl" a pomohlo jedině vytažení baterie). Protože se toto stávalo třeba i 5x denně, tak jsem mobil poslal na reklamaci. Minulý týden mi došla od prodejce SMS, že mi mobil budou posílat zpět s tím, že se servis vyjádřil tak, že se závada neprojevila. Je mi tedy jasné, že s mobilem budou opět problémy a budu jej muset stejně zase reklamovat. Co když mi ale opět napíší, že se závada neprojevila a reklamace se takto nikdy nevyřídí? Jak to dále řešit? Děkuji všem za rady.
S největší pravděpodobností vám přijde telefon vymazaný (tovární nastavení) - je to běžný postup servisů.
Pokud se závada neprojeví ve smazaném mobilu, je velice pravděpodobné že problému působí některá aplikace. Nově je tedy instalujte velmi opatrně, to nejdůležitější na začátek a úplně na konec nechte hry a podobné blbinky.
Než jsem telefon do servisu zasílal, tak jsem ho uvedl do továrního nastavení já sám a takto "čistě" přeinstalovaný mobil jsem zkusil používat. I tak se po chvíli sám restartoval a "vytuhl" na úvodní obrazovce. Pomohlo opět jen vyjmout baterii. Po opětovném zapnutí jsem mobil zkoušel dál používat a za chvíli se opět kousl. Nic nového jsem v tu dobu do mobilu neinstaloval, ani nestahoval. Zkrátka ten mobil zlobí, i když je nově přeinstalovaný a čistý.
Toto jsem řešil taky. Závada se v servise samozřejmě neprojevila. Tak jsem přidesl do obchodu zaseknutý mobil. Viděl tak i reklamační pracovník, že je pro oživení nutné vyjmout baterii. Na reklamaci šel, ale už pak vrátili peníze. Pokud to posíláš poštou, je to samozřejmě svízelnější situace z hlediska dokazování.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.