Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepřiznaná reklamace - jak se bránit?

Od: arny® odpovědí: 7 změna:

Loni jsem manželce kupoval nový mobil, který po čase začal zlobit (samovolně se vypínal nebo se "zakousl" a pomohlo jedině vytažení baterie). Protože se toto stávalo třeba i 5x denně, tak jsem mobil poslal na reklamaci. Minulý týden mi došla od prodejce SMS, že mi mobil budou posílat zpět s tím, že se servis vyjádřil tak, že se závada neprojevila. Je mi tedy jasné, že s mobilem budou opět problémy a budu jej muset stejně zase reklamovat. Co když mi ale opět napíší, že se závada neprojevila a reklamace se takto nikdy nevyřídí? Jak to dále řešit? Děkuji všem za rady.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

S největší pravděpodobností vám přijde telefon vymazaný (tovární nastavení) - je to běžný postup servisů.

Pokud se závada neprojeví ve smazaném mobilu, je velice pravděpodobné že problému působí některá aplikace. Nově je tedy instalujte velmi opatrně, to nejdůležitější na začátek a úplně na konec nechte hry a podobné blbinky.


Než jsem telefon do servisu zasílal, tak jsem ho uvedl do továrního nastavení já sám a takto "čistě" přeinstalovaný mobil jsem zkusil používat. I tak se po chvíli sám restartoval a "vytuhl" na úvodní obrazovce. Pomohlo opět jen vyjmout baterii. Po opětovném zapnutí jsem mobil zkoušel dál používat a za chvíli se opět kousl. Nic nového jsem v tu dobu do mobilu neinstaloval, ani nestahoval. Zkrátka ten mobil zlobí, i když je nově přeinstalovaný a čistý.

 


2x

Pokud lze vytuhnutí raelativně snadno navodit, natočil bych to na video, abych měl důkaz.

 


0x

Možná se poradit na ČOI. Nebo až po konzultaci na ČOI, oslovit soudního znalce.

 


0x

S reklamací mi párkrát poradili tady... dtest.cz/...

 

rudoslav*

0x

Pokud se jim při testování závada neprojeví a vy jim nedodáte žádný hmotný důkaz, tak s tím bohužel nic nenadělají. Počítejte s tím, že technik, který mobil testuje, tak na něj nemá více jak 20 minut času.

 


0x

Toto jsem řešil taky. Závada se v servise samozřejmě neprojevila. Tak jsem přidesl do obchodu zaseknutý mobil. Viděl tak i reklamační pracovník, že je pro oživení nutné vyjmout baterii. Na reklamaci šel, ale už pak vrátili peníze. Pokud to posíláš poštou, je to samozřejmě svízelnější situace z hlediska dokazování.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]