Nejste přihlášen/a.
Stížnost na jednání prodavače v Baumaxu Mladá Boleslav.Dostavil jsem se do obchodu s tím,že zakoupím dveře do bytu.Prodavačovi jsem ukázal dveře které potřebuji objednat a řekl mu,že potřebuji panty dveří přesně tak jak jsou vystaveny na prodejně.Do objednávky napsal levé dveře,ale dnes už vím,že měl napsat pravé!Po měsíční čekání na objednané dveře jsem doma zjistil,že mám panty dveří jinak otočené.Šel jsem do obchodu na informace a tam mi zdělili,že svůj problém mám řešit s prodavačem,Ten mi řekl,že mi nemůýe pomoct,že je to moje chyba a at si dveře prodám!Takové jednání se mi však nelíbí.Dškuji za odepsání a radu jak postupovat v mém problému.Milan Vrablec
Co jste čekal o prodavače? On napsal levé, Vy to potvrdil. Když jste je dostal, tak říkáte, že to nechcete? Prodavač bude tvrdit, že jste určitě sdělil, LEVÉ, proto to tam napsal a Vy podepsal.
Pak jen můžete prosit Baumax, aby je vzal zpět, a objednat jiné. Oni je spíše prodají, nežli Vy. Chybu hledejte jen u Vás.
Proč s prodavačem? Po celou provozní dobu musí být v obchodě přítomen někdo, kdo je oprávněn vyřizovat reklamaci. To asi prodavač nebude. Pokud jsi měl v objednávce napsáno levé a podepsal jsi ji, bude to trošku problém a bude to čistě na vůli obchodu, zda ti je vezme zpět nebo ne. Pokud jsi objednávku nepodepsal, trvej na chybě prodavače, pohroz ČOI apod, přiveď si kamaráda, kterej odpísáhne, že jsi říkal pravé a prodavač je idiot.
Ale jinak já bych si v Baumaxu nekoupil ani ň, deptají mě obchody, kde na se na zákazníka ani nepokusí promluvit česky a namísto "nashledanou" slyšíte jen "dovi". A v Baumaxu snad nikdo nemluví jinak, než slovensky...
S prodavačem se vůbec nebavte, je to jen panáček, který lítá sem a tam, tam a sem. Jak už radili rádci přede mnou, zajděte na reklamační oddělení a řešte to s odpovědnými pracovníky. A ještě k jednání prodavače. Stěžovat si můžete, ale pokud končí pracovní poměr - třeba na vlastní žádost, nic s tím neuděláte. Na naší poště pracovala jedna nepříjemná žena, lidi si na ni dost stěžovali, ale to bylo tak všechno.
Podle mne jste ani Vy a ani prodavač nevěděl jestli ty panty, které jsou na prodejně , jsou levé, nebo pravé. A to docela chápu, protože dnešní prodavači nerozumí tomu, co prodávají. Vy jste ukázal obrázek a podobalo se tomu, co měli oni v regále. Prodavač, který tomu rozumí ještě méně než kupující, jednoduše objednal to, na co jste mu ukázal. Vy jste to podepsal a tím pádem máte smůlu. Já bych ale zkusila jí do reklamačního oddělení a pokusila se jim svůj omyl vysvětlit po dobrém. Pro ně by neměl být žádný problém vzít zpátky nesprávné panty a vyměnit je za dobré. Nic tím obchod netratí a vyhoví kupujícímu. Ale bez rozčilování. Po dobrém!
Brno, občas manžel koupí něco co nesedí a hned někde u pokladen jsou reklamace (přesně nevím, nechodím tam). Na zboží co se mu nehodí dostane značku a ten co tam sedí, vyvolá prodavače toho sortimentu, prodavač příjde a pokud zboží má, bez problému ho vymění, pokud ho nemá, vrátíte jej ale musíte za tu cenu něco koupit, peníze nevrátí. Ovšem jak by se zachovali při dražší, písemné objednávce to nevím.
Já myslela, že do 14 dní můžete vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu? Já mám naopak velmi dobré zkušenosti s Hornbachem. Chtěla jsem vyměnit 4 dveře v bytě, ale nebyla jsem si jistá,jestli vzdálenost pantů bude odpovídat. Napsala jsem dotaz a oni sami mi zavolali a pán mi řekl přesné míry. V neděli odpoledne jsem je objednala, zaplatila hned kartou a v úterý ráno před osmou hodinou jsem je měla doma. V deset hodin byly dveře vyměněné. Ani jsem nemusela volat synovi. Komunikace proběhla naprosto perfektně a dveře jsou moc pěkné.
Ano, měli by být zaměstnáni odborníci, ale nejsou. Už to není jako dříve, že prodavači chodili do učebních oborů. Třeba prodavač v železářství, v potravinách, masně, sklenářství a tak dál. Tam byly zastoupeny všechny profese a po vyučení každý nastoupil prodávat do takového obchodu, kterému byl vyučen. Dneska přijmou kohokoliv, protože tyto učiliště už vymizely. A který odborník by šel pracovat do Baumaxu k regálu za nízký plat, když je taková velká poptávka po každém řemeslníkovi a bude mít takové dobře placené práce, že ji ani nebude stíhat. Já se s tou neodborností setkávám na každém kroku. A právě nejvíc v těch velkých obchodech. Ještě když jde člověk do malého soukromého obchůdku, tak má naději, že tam mu majitel dobře poradí, protože pracuje ve své profesi. Já tady mám jednoho takového v elektře. Ale když jdu něco koupit třeba do Oazy, kde je také elektro zboží, tak mi tam vůbec nikdo neporadí. Většinou jsou to mladé holky a kluci, asi brigádníci a ti čumí jako "puk". A musím lítat a hledat někoho kdo tomu rozumí půl hodiny a když někoho konečně najdu, tak je netrpělivý a protivný.
Bohužel přesně tak - jen jedna zkušenost - okukuji něco v Baumaxu a na druhé straně regálu se paní ptá prodavače- "Jaký je rozdíl mezi těmito dvěma čerpadly- jedno má psáno 200 "dvojitě W" a druhé 300"dvojitě W". Odpověď zněla "PANINKO... to já nevím". Po té "Panince" jsem předpokládal, že se tedy projeví jako chlap, který rozumí, ale on byl se znalostmi stejně jako "paninka". Už jsem se rozbíhal, ale pak jsem se radši zklidnil a radši vyklidil pole.
Reklamuj že ti přišly jiné než jsi objednal - ty jsi ukázal jaké chceš a prodavač do objednávky napsal chybnou stranu = chyba prodejce a ne tvoje.. Pokud jsou ty správné ještě vystavené tak nejjednodušší je vyměnit je kus za kus. Pokud tě na reklamačním odmítnou tak jednej s vedoucím.
Jestliže objednávku s chybou podepsal, asi toho moc nevyreklamuje - podle mě je jediná možnost pokusit se o dohodu.
Chybu udělal prodavač, tvrdil že to jsou levé a přitom byly pravé... Něco jiného by bylo kdyby objednávku vytvořil sám kupující... On ale jen podepsal objednávku vytvořenou prodavačem a byl uveden v omyl. Solidní obchod tohle vymění bez keců a s omluvou...
Mně ten prodavač říkal, že paní chtěla ty druhé, proto jí to napsal do požadavku a 2x se jí ptal, zdali je to dobře.
Ano, takhle svojí chybu elegantně přehodí na něj. Aneb takhle se trvale přichází o zákazníka (pokud to neni ovce)...
NOZ § 2103
Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
Dá se předpokládat, že kupující umí číst - leč zřejmě nečetl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.