Nejste přihlášen/a.
Zdravím, už nějaký ten pátek nakupuji hlouposti na AliExpressu. Se zbožím jsem byl v drtivé většině spokojen, vždy mi přišlo v termínu (cca 3-4 týdny), až do teď. Už je to 10 týdnů, od 30. záři a zásilka nikde. S tímto ještě nemám zkušenost. Awaiting delivery - Your order will be closed in: 2 days 15 hours 25 minutes. Co se stane, když se objednávka ukončí? Mám zažádat o vrácení peněz teď nebo to jde i po uplynutí doručovací doby? Předem díky za objasnění situace.
Pokud zásilka nepřijde do stanovené doby, tak na objednávce otevřete spor (Open dispute), vyberete důvod že zboží nepřišlo a odešlete. Číňan se pravděpodobně bude chtít nějak domluvit, prodloužit lhůtu atd. Vy odmítnete nebo nebudete nijak reagovat a počkáte týden, než rozhodne Ali. A ten s největší pravděpodobností rozhodne o vrácení peněz. Vratka přijde za pár dní (do týdne?) od rozhodnutí.
Občas se stává, že lidi tu vratku na výpise z banky nemůžou najít - bývá totiž s datem původní platby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.