Dobrý den, dnes jsme koupili v lékárně nový infračervený teploměr a je nepoužitelný. Při zachování podmínek měření se jednotlivé hodnoty liší o +/- 3 °C, žádné seřizování nepomohlo. Postupoval jsem přesně podle návodu. Chtěl bych ho vrátit a získat zpět peníze, co je pro to potřeba? Stačí ho vrátit v původním obalu a mít s sebou účtenku? Je prakticky nepoužitý, obal je nepoškozený až na igelitové balení dvou baterií které byly součástí balení. Bude to stačit? Děkuji mnohokrát.
Prakticky je možné že vám zboží nikdo neveme zpět. Zákon tohle neumožňuuje, ale záleží na daném prodejci, tedy lékárně. Můžete ovšem reklamovat zboží, jako vadné a požadovat vrácení peněz. Já bych to zkusil řešit jako reklamaci s žádností o vrácení peněz. 3°C odchylka nebude normální.
Stačí jen doklad o platbě - původní obal být nemusí, ale když ho máte, použijte. Jen počítejte s tím, že záleží na uvážení prodejce - na vyřízení reklamace má 30 dní a klidně může teploměr poslat do opravy, tedy nemusí hned vrátit kupní cenu.
S uznáním reklamace raději nepočítejte, leda že by se uskutečnilo měření za standartních podmínek. Zrovna včera jsem zaslechl v TV výpověď lékaře: hodně záleží na podmínkách měření, jestli je kůže opocená, jaká je teplota a vlhkost okolního vzduchu a jeho proudění. nebo je kůže ošetřená krémem aj. Sami lékaři tomuto měření IR teploměrem příliš nedůvěřují a v případě pochybností nařídí opakování klasickou metodou. Pacienti tomu bezkontaktnímu měření sestrou říkají "nechat se zastřelit"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.