Nejste přihlášen/a.
Souhlasím s tím, že zákazník nebo kdokoliv si nemůže dovolit silnějšího (nebo i přímo tlustého) pracovníka urážet. Ale celé vaší firmě radím abyste kolegu nějak pomohli motivovat k hubnutí. Sám jsem byl tlustý, objevily se náznaky nějakých budoucích zdravotních problémů, tak jsem trochu studoval a poznával další lidi s nadváhou. Musím říct, že tlouštka je pro zdraví snad ještě horší než kouření. Přečtěte si, co je metabolický syndrom a jaké nemoci se z něj mohou rozvinout.
Samozřejmě posměšky nefungujou. Ovědčilo se koupit do práce váhu a zapisovat si ji do grafu a trochu soutěžit (kdo nezhubne od minulého měření, platí stravenku do společné pokladny). Ale samozřejmě dotyčný musí chtít.
říká se že náš zákazník náš pán. Myslím si, ale že i tady to má své hranice. Prostě bych zákazníka upozornil, že buď to vepřík udělá, nebo at si sežene jinou firmu, a to i za úkor ukončení spolupráce se zákazníkem. Myslím, že kvalitní firma by si tohle dovolit mohla. Lidi se neumí chovat a je dobré, když je to někdo naučí.
Dobrý den, vůbec si to nedovedu představit - tedy, pozvat si řemeslníka a potom ho urážet za jeho vzhled. Kolega to může obrátit v žert (např. že není líný se najíst) nebo zákazníka urazit a potom to s Vaším svědectvím vysvětlit vedoucímu (po případné stížnosti). Pokud je to dobrý pracovník a vedoucí není trouba, tak si to obhájí. Kolega se nemusí nechat ponižovat. Zdravím!
Dobrý íden. Vyvracet tlouštku asi nelze, když je na kolegovi tak patrná. Ale zkuste vyzdvihnout jeho kladné vlastnosti pracovníka. Něco jako: "Ano, Jarda je trochu při těle, ale kdybyste viděl, jaký je machr v tom a tom... (doplňte si dle libosti). Zabijete tím dvě mouchy jednou ranou. Zákazníkovi potvrdíte, že je kolega silnější, zároveň ale nesnížíte kredit kolegy jako člověka. Jak na to bude zákazník reagovat? Nijak, vezmete mu vítr z plachet.
To myslíte vážně? Ty jo, to už jsou zákazníci fakt takový hovada? Slušně, ale jasně bych takového upozornila a jeho nevhodné jednání, pokud by se jednalo o zaměstnance nějaké firmy, lze podat i stížnost.
Zrovna včera měl přítel na skladě kamioňáka, který ho začal buzerovat a že palety on si připevňovat a kontrolovat nebude, že od toho je tam přítel - který má na starost navážku materiálu. Tak mu přítel sdělil, že za nájklad zodpovídá přepravce, kamioňák začal vyskakovat a dokonce volal nadřízeného přítele, že je na něj drzý. Nakonec to dopadlo telefonátem na firmu kamioňáka, kde nadřízený přítele poprosil, aby příště poslali jiného kamioňáka.
Ono vocaď pocaď. I pokud by byl zákazník soukromá osoba, nedává mu jeho post zákazníka právo chovat se jako hovado.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.