Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze přesměrovat dodání balíčku!

Od: hnipirdo* odpovědí: 3 změna:

Mám objednané zboží, které bylo předáno dopravci GEIS. Byla mi zaslána, že se balík bude doručovat dnes, ale do této chvíle nepřijel kurýr. Chtěl jsem se podívat, kde se balík i kurýr pohybuje a z hrůzou jsem zjistil, že do objednávky jsem omylem vložil neexistující PSČ a proto byla zásila nedoručena. Chtěl jsem chybu napravit a náhlásit změnu adresy, ale v aplikaci přesměrování GEIS se mi objevil pouze Jihočeský kraj a ostatní kraje tam nejsou. Zkoušel jsem dva prohlížeče, ale chyba je na obou.

Poradíte, jak přesměrovat balík jinak?

Díky


doplněno 27.06.17 17:30:

Depo GEIS mne informovalo, že musím oslovit odesílatele, aby změnil doručovací depo a zásilka mi bude doručena za poplatek.

Příspěvek tedy uzavírám.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*

2x
Volat na dispecing geis,nejrychlejsi možnost.
951 277 777 ale cekejte s tím, ze na lince budete cekat
hnipirdo*

Dík za číslo. Už jsem napsal email. Nechvátám.

 

rv*

2x

Mám pocit, že u některých dopravců je možnost změny času/adresy doručení zpoplatněna a pokud odesílatel šetří, tak adresát nemůže toto změnit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]