Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojištovna zdržuje vyplacení náhrady škody

Od: santafreud* odpovědí: 4 změna:
Pojistka u Kooperativy. Pojištění domácnosti, malá vykrádačka.
Škoda se stala 21.8., Policie odkládá (darebák Neznámý) 4.10., poslední doklady Kooperativa odemne přijímá 15.10. (jen zopakované ty, které jsem jim posílal už dříve).
Po urgencích se dodatečně objevuje na online sledování stavu škody Zjištění rozsahu škody (zajištuje Kooperativa) 3.11. a dál se nic neděje.
Poté, co se písemně centrály ptám, proč mi infolinka usilovně tvrdí, že škoda bude vyřízena do 15ti dnů, se tento poslední údaj posouvá a datum se mění na 23.11..
Zajímavost - kompletní seznam věcí s výrobními čísly a cenami původními i dnešními (pojistka na novou cenu) dostali týden po škodě, tedy jej přepočítávají třetí měsíc a berou si na to třetí lhůtu.
Samozřejmě vím, že akcionáři je neplatěj za to, aby každému rychle vysolili co nejvíc, ale mám dojem, že mne začínají tahat za fusekli.
Vím také, že mají 3 měsíce od posledních dokladů na uzavření a předpokládám, že o nějaké si ještě znovu řeknou, ačkoliv už je dostali dvakrát.
Tedy klíčová otázka: dá se někomu z kompetentních nějak udělat nepříjemně? Způsobit mu těžkosti? Protože jinak, dokud je můj spis nebude tlačit, nebude mít nikdo sebemenší snahu s tím něco dělat.
Mám třeba, jako u policie, právo být informován, nahlížet do spisu, nebo tak něco? Mám každý den žádat nějakou informaci, kterou mi někdo musí hledat?
Ano, existují jistě nějaké souhrnné Podmínky... jenomže když se výslovně zeptáte přímo na platnost těch konkretních dnes na webu vystavených, nakonec stejně řeknou že hmm, asi tam nejsou ty nejnovější jako se to stalo v pátek mně.
Papírové do ruky člověku podobrém nedají a právní závaznost nějakého mého vytištěného papíru z webu je celkem směšná...
jakou s tím máte zkušenost?
Díky, *S.F*
doplněno 25.11.09 09:08:

teď jsem s panem vedoucím své příslušné pobočky zkoušel řešit,jeslti mám ve smlouvě cenu časovou, nebo novou.

Už jsem s ním mluvil nakonec jako s Ukrajincem, takže jeho nechápavost nemohla být způsobena případnou jeho debilitou, ale prostě jenom odpovědět nechtěl, nicméně z toho co připustil mne zarazilo toto:

"nová cena" není paradoxně cena, za kterou lze obdobnou věc v obdobném stavu pořídit znovu (někteří simyslí, že to znamená koupit novou v krámě), ale je to cena,za kterou yb se to daloznovu pořídit MÍNUS AMORTIZACE.

To je trochu zvlááštní, takže jsem se ho na to ptal dohromady přes deset minut vkuse a nijak to dál nebyl ochoten rozebírat, ale vždy to znovu zopakoval. Takže tady budezakopanej nějakej podraz...!

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xoxoxo

0x

Zkuste se pohledat nebo zeptat se na to zde obcanske.juristic.cz/... už se tam právní situace s pojištovnami řešily.

 

sasdax*

0x
"nová cena" není paradoxně cena, za kterou lze obdobnou věc v obdobném stavu pořídit znovu (někteří simyslí, že to znamená koupit novou v krámě), ale je to cena,za kterou yb se to daloznovu pořídit MÍNUS AMORTIZACE
A co je potom časová cena? Spojte se přímo s likvidátorem vaší škody (ne s člověkem na pobočce) a u něj se informujte kde to vázne. Ten vám řekne kde je problém, popř.proč škoda nebyla vyplacena.

 

santafreud*

Takže já bych to uzavřel:
Nakonec jsem se nas...tval, každej mi sice říká, že na lidi nemám chodit apiori se sekyrou, ale jak vidno - jak se do nich nekope, prdej nezvednou, takže jsem sednul k webu a začal tam solit jeden mail za druhým:
Stížnost na mizernou komunikaci (to se vám řekne - zavolej likvidárotovi... o to se pokouším čtvrt roku!), dotaz na přesné vymezení pojmu bez zbytečného odkladu (se pojištovna zavazuje začít šetřit rozsah škody, což v mém případě bylo víc jak měsíc po tom, co dostali znovu papíry), stížnost na vedoucího kladenské pobočky (jeho vysvětlení časové a nové ceny se docela podivuhodně překrývá) a nakonec jsem jim napsal, že takhle tři měsíce a týden po škodě a po dvou měsících jejich sčítání škody považuji jejich jednání za porušení smluvních podmínek a že požaduji náhradu úroků půjčky, kterou si beru na vybavení poškozené domácnosti, nebot svojí liknavostí zpozdili uzavření škody.
(Jo a začal jsem tím, že si beru pionýrský závazek poslat jim jednu stížnost denně, což jsem nakonec dohnal a předehnal.)
Za minutu mi volal likvidátor, samá omluva, samá výmluva, otlačená kolena a prosebné slzičky... a prej že je to právě uzavřené a že prachy jsou teď právě na cestě.
Takže si to přeberte sami: pokorných jest prý království nehezké... pardon, nebeské. Ale tady na zemi si to teda pěkně vyžerou. Tady na zemi, jakmile váš loket nedloube do něčích žeber, obíráte svoji rodinu o chleba.
V případě pojištoven to budiž zákonem, Kooperativa není výjimkou.
Protože tohle platí v paždé kokotské hierarchii, kde se nehledáí na účelnost, ale na čísla: kdo si stěžuje, ten má přednost. A je jedno na co si stěžuje, ale někdo musí odložit kávičku a diktovat Evičce nebo Jarmilce další dohájeposílací dopis a když to bude uset kvůli někomu udělat osmkrát do týdne,... po někom se jaksepatří projde.
Amen!
sasdax*

No vidíš. Každý si svou cestu najde

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]