Nejste přihlášen/a.
Základní chyba byla nechat telefon zapnutý. Myslím, že vám reklamace nebude uznána s tím, že spojovací poplatek se účtuje i v případě, že někdo volá vám, a to i v případě, že hovor nepřijmete. Bohužel takto mají operátoři často nastavené podmínky. Je třeba před využitím každé služby se PODROBNĚ seznámit s jejími podmínkami a podle toho se zařídit. Bohužel jste zbytečně přišel o 480,- Kč, ale jen a jen vlastní vinou.
Když necháte telefon zvonit, po chvíli se volajícímu ozve automat ZE ZEMĚ, DO KTERÉ VOLÁ, který mu oznámí, že volaný neodpovídá nebo něco podobného. Pro operátora je to však uskutečněný hovor! Takže se platí spojovací poplatek a reklamace bude skutečně neoprávněná.
Dovoluji si znovu podotknout: V okamžiku, kdy se ozve operátor v zemi do které voláte, lhostejno na které straně se nacházíte, je uskutečněn hovor a účtuje se tedy spojovací poplatek. Vyzkoušeno v SRN s telefonem na kredit, jen s jiným tarifem.
Zrovna v pořadu Černé ovce toto bylo,syn jen prozváněl z Canady.A spojovací poplatek byl učtován i bez spojení.
Byl jsem to řešit ve značkové prodejně, sepsali semnou reklamační protokol a za 10 min.mi přišla tato odpověď "Vazeny zakazniku, Vasi reklamaci jsme proverili, zpoplatnene sluzby byly poskytnuty a vyuctovany v souladu s cenikem. Reklamaci neshledame opravnenou. Vas spolehlivy operator O2." Tak rozumím tomu, každý kdo Vás v zahraničí prozvoní Vám bude užírat nehorazně vysoký kredit za nic. To je teda parada Už nevím, co s tím dál dělat, jestli dát na O2 žalobu k soudu?
Tak tento dotaz mě natolik zaujal, proto jsem navázala chat s o2, ,přepis chatu jsem si enchala poslat na mail, napsali, že je to naprostý nesmysl i v arabských zemích, jediná moýnost je, že uživatel měl zapnutou hlasovou schránku. A že ty Černé ovce neřešily o2, tak nevím, já je neviděla.
Kdyby měl zapnutou hlasovku, tak se volajícímu strhne cena za normální hovor v čr...
Takže tohle mohlo vzniknout jen přijmutím hovoru.
Při žádném přesměrování nebude platit spojovací poplatek ani roaming...
Bude platit jen to co by platil v čr.
Pokud budu v německu a přesměruju si volání do ameriky, tak budu platit volání čr-amerika.
Jelikož v čr mám svého operátora a to kde je v současné době telefon je všem ukradené...
Už jsem vám psala jednou - požádejte o upřesnění toho, co vám poskytli a vyúčtovali., respektive za co konkrétně strhli. Jinak nemáte v ruce nic, co byste mohl žalovat. Pro soud bude velmi pravděpodobně nedostačující tvrzení "ja jsem pevne presvedcen,ze je to neopravnene"; ten vyžaduje důkazy.
Já tedy nevím,ale byla jsem vloni 11 dní na Krétě a volala jsem skoro denně,SMS i cca 10 MMS a doma jsem pak platila 450,-,normálně se vlezu mezi 120-150,-Je ale fakt,že máme v rodině zvýhodněný tarif ČD,tak to asi bude tím.
Čekal jsem od O2 nějakou vstřícnou a odpověď s omluvou. Dalo by se říci, že se chovají zcela arogantně a buransky, jde jim jen o zisk, nikoliv o spokojeného zákazníka.Tady normální komunikace není. I když 1+1=2, tak oni budou stále tvrdit, že to není pravda a stát si paličatě na svém. Možná, by mi už pomohl Český telekomunikační úřad, kam se na ně obrátit proti neoprávněnému stržení větší částky kreditu.
Uz ted mi to hlava nebere:
Mobil jsem nepouzival> jsem volal operatorovi po priletu do CR.a zjistoval delku odchozich hovoru?
tak jsem volala na o2, znovu to popřeli, že to není možné, stejné mi řeeka paní v o2 obchodě, tak nevím, jak se bránit, taky letos pojedu na dovču mimo EU a nerada bych se setkala s nějským velkým poplatkem. I když mobil vypnu někdo přece může volat v době, kdy budu fotit nebo si půjdu přečíst smsku. Asi by to chtělo hromadnou stížnost, Obchodní inspekci nebo znovu tv. Aja
Ad martin88 - Čekal jsem od O2 nějakou vstřícnou a odpověď s omluvou. Dalo by se říci, že se chovají zcela arogantně a buransky... normální komunikace není. I když 1+1=2, tak oni budou stále tvrdit, že to není pravda a stát si paličatě na svém.
Vy děláte přesně to samé - potřetí (a naposled) radím - požádejte o upřesnění toho, co vám poskytli a vyúčtovali, respektive za co konkrétně strhli uvedenou částku, to celé písemně. Už jste to udělal? Přečetl jste si smlouvu? I to, co je malými písmenky? Dokud nemáte jistotu, že jste v právu, bude každá stížnost bezpředmětná.
Je mi líto, ale nechápu další smysl této diskuze, když už 29.5.17 21:30 tazatel pochopil to, co jsem mu sdělil hned v 1. odpovědi na tuto otázku. Reklamace je k ničemu, že to O2 neumí vysvětlit je jejich problém, ale pán z nich nic nedostane, maximálně nějakou tu omluvu.
Tak to skončilo opět ze strany O2. kategorickým zamítavým postojem, bez náhrady refundace kreditu a to ani s omluvou, že je chyba technická na jejich straně. Rozhodl jsem se já i moje celá rodina od O2.odejít, aby si uvědomili že tímto arogantním a nevstřícným postojem budou bohužel přicházet jen dál o své věrné zákazníky, než si to všechno uvědomí, budou si snad časem zakazníka více vážit. Kopií hovorů mám vytištěnou a obrátil jsem se na Telekomunikační úřad, aby podnikli s O2.razantnější krok, když dohoda vyjít podobrém s nimi vůbec nefunguje. Napadlo mne tento případ napsat též do televizního pořadu Černé ovce. Tak jim ten nevděk zpět vracíme.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.