Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nakup na aliexpress

Od: verunbedrun odpovědí: 4 změna:
Prosím o radu v dubnu jsem si na aliexpress objednávala pouzdro na tablet, když se dívám na sledovani zásilky tak je tam 11.5.ze doručení selhalo je tam červený vykřičník, a zásilka je někde na Ukrajině ve Lvově jak v tomto případě postupovat, mám jim někam napsat at mi vrátí peníze? Jinak se píše že objednávka se uzavře za 24 dní. Předem děkuji za odpověďi.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

V první řadě ihned kontaktujte toho prodejce. Dole u vaší objednávky máte obdélníček kam mu musíte napsat zprávu, že je zboží stále na cestě a na jiné adrese. Požádejte ho o okamžitou nápravu, že jinak budete nucena otevřít spor a žádat své peníze zpět. Pokud neumíte anglicky, tak si to přeložte na překladači a pak vložte do toho obdélníčku a odešlete. Z 99% se prodejce vždycky ozve, protože nechce o své peníze přijít. Alík mu je totiž neodešle, pokud Vy nepotvrdíte příjem zboží. Teda odešle jenom v jednom případě. A to je tak, že třeba zboží vůbec nedostanete, ale také nesledujete pohyb balíčku a nečinně čekáte a čekáte až vyprší všechny ochranné lhůty spotřebitele, což jste Vy. Pak Alík peníze odešle i tak, protože jste se nikdy neozvala a systém považuje objednávku za vyřízenou. Proto je velmi důležité u tohoto obchodování číst všechno co se kolem objednávky děje a včas reagovat. Je totiž mnoho lidí kteří neumějí ani jeden jazyk a třeba ani nevědí za jakých podmínek tento obchod funguje, protože si podmínky nikdy nepřečetli. A pak se diví a nadávají, že byli ošizeni. A to je škoda, protože zrovna AliExpress patří mezi nejspolehlivější. Už obchoduji víc jak rok a hodně a ještě se mi nestalo, že bych přišla o jediný cent. A také se mi stalo to co Vám a to několikrát.

Přeně tak.Prodejci se hodně bojí negativních recenzí a navíc peníze drži aliexpress.Já nakupuji cca 5 let. Nikdy žádný problém. Taky se stalo jednou,že zásilka byla doručena jinam,Do Litvínova,já jsem z Ostravy.Ale napsal jsem email prodejci a zboží bylo do rýdne u mne.Poslal to letecky.

verunbedrun
Děkuji moc za odpověď, jen nikde u objednávky žádný obdelnicek nevidím je tam jen poštovní obálka nad objednávkou,anglicky neumím tak ten dopis nějak sesmolim a dám do překladače, tak mám napsat že je ve špatné zemi at mi to pošlou znovu?

Ano, to je ono. Dole máte tabulku kde je napsáno "message", to znamená česky zpráva. Na to kliknete a otevře se Vám okénko, (obdélníček) do toho okénka pak vložíte text z překladače a pak kliknete na "send", to znamená poslat. A je to hotové. Pak už jenom čekáte, až se prodejce ozve. Většinou se ozve ten samý den, nejpozději do druhého dne. Mají tam jiný čas než v Evropě. Určitě to dokážete. Problém bude jenom v tom, že překladač nepřekládá dobře a je dobré nějaký cizí jazyk znát, abyste to mohla kontrolovat a případně opravit překladač. Pokud neznáte žádný jazyk, použijte angličtinu a snažte se být stručná, oni totiž také neznají anglicky a také si to u nich dávají do překladače a někdy z toho vyjde naprostá konina.


doplněno 26.05.17 13:35:

Musíte kliknout vpravo na "view detail". Rozbalí se Vám celá objednávka a dole máte to políčko o kterém jsem mluvila. Tak to dělám já. Ale můžete i přes tu obálku. Je to o zvyku. Držím Vám palce, to zvládnete.


doplněno 26.05.17 13:36:

Ne vpravo, ale vlevo...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]