Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekompletní dodávka objednávky

Od: deraxa* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Objednala jsem si zboží od firmy VK Servis a tato zásilka nedorazila kompletní. Chyběla pamětová karta v hodnotě 200 kč. Dosud ale neproběhla žádná komunikace ze strany této firmy. 2 dny jsem se k nim pokoušela dovolat, telefon ale za tuto dobu nikdo nezvedl a to na žádném z čísel. Dále jsem psala do firmy 2 meily, ale také za celou dobu nikdo nereagoval. Ráda bych to nějak vyřešila. Co mohu v takovém případě dělat?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dobrý den. Asi píšu hloupě, ale ta pamětovka je malá. Může to být v nějakém malém blistru nebo krabičce. Prohledala jste obal dobře? Mě se jednou stalo, že jsem si objednal 3 DVD a byly tam jen 2. Už jsem se vztekal a ono to třetí bylo v pošetce mezi novinami a přišel jsem na to, když jsem chtěl noviny zmuchlat a vyhodit. Tak jestli by to tam nemohlo být někde zapadlé. Ale samozřejmě, že to tam mohli zapomenout dát.

 

eulalie*

0x

Dobrý den. V první řadě byste si měla prostudovat obchodní podmínky dané firmy ohledně reklamace zboží a podle toho postupovat. Zde na poradně problém nevyřešíte, je třeba komunikovat s firmou. Ano, je to těžké, když neodpovídá. Další možnost je obrátit se na ČOI.

Nahlédněte sem a nejen na začátek obchody.heureka.cz/...

satam, docela zajímavé povídání.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]