Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Objednala jsem si zboží od firmy VK Servis a tato zásilka nedorazila kompletní. Chyběla pamětová karta v hodnotě 200 kč. Dosud ale neproběhla žádná komunikace ze strany této firmy. 2 dny jsem se k nim pokoušela dovolat, telefon ale za tuto dobu nikdo nezvedl a to na žádném z čísel. Dále jsem psala do firmy 2 meily, ale také za celou dobu nikdo nereagoval. Ráda bych to nějak vyřešila. Co mohu v takovém případě dělat?
Dobrý den. Asi píšu hloupě, ale ta pamětovka je malá. Může to být v nějakém malém blistru nebo krabičce. Prohledala jste obal dobře? Mě se jednou stalo, že jsem si objednal 3 DVD a byly tam jen 2. Už jsem se vztekal a ono to třetí bylo v pošetce mezi novinami a přišel jsem na to, když jsem chtěl noviny zmuchlat a vyhodit. Tak jestli by to tam nemohlo být někde zapadlé. Ale samozřejmě, že to tam mohli zapomenout dát.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.