Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pražské metro - větvení tras?

Od: stepanka11 odpovědí: 9 změna:
Pražské metro chtějí pražané rozšířit z Letňan do Čakovic, z Hájů do Uhříněvse i Říčan, z Motola na Zličín či Západní Město, linku D vést od Náměstí Republiky přes Strahov dále Dejvice, Podbabu, Lysolaje, Suchdol, Bohnice, Čimice do Kobylis. Protože je to však vše o penězích mohlo by existovat větvení tras?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pb®

1x

Víte co mě na metru hodně štve? Že se trasy nepropojují, jen se prodlužují dál a dál a přestoupit stejně musí člověk v centru. Ještě víc mě však štvou zbytečně drahé stanice. Kdyby postavili díru do země, ale to oni né. Příkladem toho je stanice Střížkov. To bylo času, než tu obludnost svařili. A výsledek je takový, že místo parku je podivné cosi plné skla a nosníků, na kterých se usadili holubi, kteří doslova serou lidem na hlavy. Pan architekt by tu stanici měl povinně každý den uklízet až do konce svého života, že vymyslel něco tak nefunkčního. V jiných stanicích je po celý rok příjemná teplota, tady v zimě zima v létě vedro, řidič soupravy, co kouká 2min do absolutní tmy vjede do stanice a je oslněn sluncem.

 

pohanka*

0x

Všechno jde. Podívejte se na londýnské metro. To je spletité i rozvětvené více dost.

 


0x

Určitě mohlo. V oblasti Bohnic a Čimic se kdysi o metru uvažovalo, dokonce i o prodloužení trasy tramvají, ale sešlo z toho. Stačí se jen podívat na výstavbu tunelu Blanka... jak píšete-je to vše o penězích a já se toho určitě nedožiji.


doplněno 29.03.17 11:45:

Ne, bene, nic rozhodně nesrovnávám, jen konstatuji, protože tu žiji víc jak 30 let. Navíc to místo, o kterém se kdysi uvažovalo jako o výstupu z metra, je zastavěné novými paneláky. Osobně pochybuji, že by zde nějaké metro vůbec kdy bylo.


doplněno 29.03.17 17:05:

jejda tak to se omlouvám, bene.

 

ben®

0x

Dobrý den, Praha je na nějaké větvení tras moc malá a ekonomicky se to nevyplatí + komplikace geologické a výškové. Zdravím!


doplněno 29.03.17 09:53:

Pokud chcete srovnávat náročnost výstavby tramvajové tratě a metra, tak jste mimo realitu.


doplněno 29.03.17 16:10:

andy123 - já jsem ve svém doplnění nereagoval na Váš příspěvek, ale na Štěpánku Robinson .

robinson

S tím nesouhlasím to by jste rovnou mohl napsat, že nelze dělit tramvajovou trat!

 

mp*

0x
Přečtěte si povídku z knihy Těžká planeta. Podzemní dráha Möbius (A Subway Named Mobius) Možná příjdete na jiné myšlenky.

 


0x

nepřijde mi to ani složité, kdyby se chtělo a byly peníze. Jestli jezdí metro v intervalu např 10 minut, tak po rozdvojení na dvě trasy 1:1 by jednou trasou jezdilo metro každých 20 minut. Ani teď nejezdí každé metro celou trasu a otočí se o několik zastávek před konečnou dříve a jede zpět. Takže navrhnout by to určitě šlo i složitěji.

 

bomba*

0x

Buďme rádi za nějaké metro

 


0x

Rozšíření do okrajů jako jsou Čakovice, Uhříněvsi atd má za cíl umožnit přestup z železnice. Větvení je samozřejmě možné, ale Pražané ho prý moc nechtějí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]