Nejste přihlášen/a.
Máte někdo zkušenost s pozdě zaplacenou fakturou u O2? FA jsem proplácel ještě před datem splatnosti, které je dneska. Tím, že jsem ji proplácel před víkendem, tak mi ještě nepřišla informace smskou o zaplacení a platba ještě asi nedorazila. Víte někdo jak O2 postupuje? Můžu z toho mít nějaký problém?
Díky
buďte v klidu, problém až za řadu dní nastává, pokud vám pošlou upomínku (byt jen emailem) - tu si totiž mastně účtujou (snad existuje i nějaká varovná předupomínka, která je pořád zadarmo)
(jinak můj názor na základě trpkých (a opakovaných, že já blbec neměl dost dřív) zkušeností: od O2 pokud možno co nejrychleji pryč...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.