Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
kamarádka si asi před rokem koupila Xiaomi a neví heslo k účtu (nejde jí ani obnovit heslo, prý to po ní chce číslo pasu, občanky a podobné údaje), takže je telefon blokován uživatelským účtem. Pokud jsem to dobře pochopil, tak má k telefonu normálně přístup, jen nemůže například nastavit tovární nastavení. A v tom je právě problém. U telefonu nefunguje část, která nemá s tím účtem absolutně nic společného, ale společnost má v reklamačních podmínkách uvedeno toto:
"Zkontrolujte prosím, že není zasílané zařízení blokováno uživatelským účtem (Xiaomi, Google,...) či bezpečnostním heslem, gestem, PIN,... "
Mají na to ze zákona právo, vyžadovat odblokování telefonu? I když závada nemá s účtem absolutně nic společného?
Děkuji za rady, Jaroslav Charvát
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.