Nejste přihlášen/a.
Zdravím Vás,
moje maminka se včera nechala nalákat na nabídku operátora O2 - tablet a televize.
Záhy si to rozmysela a chce tudíž tu smluvu zrušit.
Dnes jde na prodejnu vše vyřídit osobně, ale neví - mimo toho, že to nechce - čím argumentovat.
Prosím, máte někdo s tím zkušenosti? Co jim má říct, aby to zrušili.
Chci jí vyzbrojjit nějakým argumentem, aby se nestalo, že by jí řekli, že to prostě "už nejde".
děkuji za případné rady. Alusska
Předpokládám, že šlo o smlouvu uzavřenou po telefonu. Potom není problém odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Prosté "děkuji, nechci..." je dostatečným důvodem. Doporučuji ale maminku nikam neposílat samotnou. Uvědomte si, že jde do jámy lvové a doprovod další osoby by byl vhodný. Byt by se jednalo třeba jen o psychickou podporu.
Neznám cestu, jak z toho ven bez finanční ztráty. Tuším, že předčasné ukončení je s pokutou 20% ze zbývajících paušálů, ale určitě někdo upřesní.
Tohle Vám opravdu řekli? Vždyt jí mohli na té prodejně ovlivnit, to oni umí, na to jsou experti. Já bych se ještě poptávala dál, být Vámi. Nedávno bylo v televizi, že právě proti těmto praktikám telefonních společností je možno podat stížnost a bránit se. Ale nevím jestli už ten zákon vyšel. Ale v každém případě bych tam šla já a žádala zrušení smlouvy po dobrém. Napřed teda a pak bych přitvrdila. Na tom úřadě ČOI taky zrovna nemusel sedět člověk, který by chtěl pomoci a tak Vás odbyl. Ale chce to jednat hned. A ještě jednou si důkladně přečtěte tu smlouvu jak to je tam napsáno. Jsou to teda hajzlové, jiný výraz bohužel nemám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.