Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v minulém týdnu mi bylo nabídnuto ze strany ČEZ pojištění ČEZ bez starostí za 139,- Kč měsíčně. Bohužel jsem si to rozmyslela a využívám nabídky zrušení mé smlouvy do 14 dní. Podobné pojištění mám i u jiné pojistky, což jsem si ověřila dle smlouvy až doma o víkendu.
Žádám tedy o zrušení mé smlouvy, nesouhlasím, aby smlouva nadále trvala.
Děkuji za ochotu a rychlé jednání, s pozdravem, D. Klauková, Horní Žďár 75, 36301 Ostrov, tel. 731562557
Nikde jsem nenašla žádný e-mail či telefonní číslo pro přímé kontaktování a možnost zrušení poskytnutého pojištění.
Dobrý den. S Vaší žádostí se obratte na adresu
ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň
nebo na telefony 371 100 100, 840 840 840.
Toto je přímo ze stránek ČEZu:
ČEZ BEZ STAROSTÍ lze vypovědět písemně na formuláři pro odstoupení od jednotlivého pojištění, doručeném na ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Guldenerova 2577/19, Plzeň, PSČ 326 00.
ČEZ BEZ STAROSTÍ dále může zaniknout i z důvodů uvedených ve Všeobecných pojistných podmínkách a Rámcové pojistné smlouvě. Např. z důvodu neplacení poplatku za pojištění nebo v případě, kdy již zákazník nesplňuje podmínky pro využití této služby. Pojištění a povinnost uhradit službu pak zaniká poslední den v měsíci, kdy došlo k přijetí písemné žádosti o ukončení využívání služby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.