Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
myslíte si, že je standartní postup cestovky, když mi potvrdí smlouvu, převezme zálohu, vytvoří pojištění a po čase napíše, že majitel hotelu jim nepotvrdil smlouvu a tím pádem si mám vybrat jiný zájezd? Samozřejmně zálohu vrátili v plné výši, ale i tak. Kde teď v únoru seženu něco dobrého? Můžou vůbec brát zálohy na něco co vlastně nemají? Děkuji
Dobrý den, pro klienta je to nemilé. ale cestovka postupuje seriozně. Cestovka asi měla smlouvu s majitelem hotelu, spoléhala na její prodloužení a prodávala pobyty, ale on už nemá na spolupráci zájem (nebo nemůže smlouvu dále plnit). Vzhledem k tomu, že má příbuzná v tomto oboru pracuje, tak vím, že smluvní vztah nemusí být jistý a problémy mohou nastat - a první je nabídka jiného pobytu, kterou lze využít (a nehledat jinde). Zdravím!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.