Nejste přihlášen/a.
Kdybyste šel prvně na poradte a až potom se rozhodoval pro přepravce, mohl jste si ušetřit spoustu času a nervů :
Ale bez legrace, je to spíš o štěstí. Dost lidí nadává na ČP a já s ní třeba neměl nikdy problém (klep klep), a to jsou už desítky, možná stovly zásilek. Zato s různými spedicemi a lidmi u nich zaměstnanými už jsem si užil.. Když třeba kupuji něco na netu a dotyčný nabízí jen spedici ne poštu, tak pokud to lze, nakupuji jinde.
Mimochodem, pokud jste na tom s časem jak tvrdíte, pak nechápu proč jte jim jenoduše neřekl, že pokud nepřijeli včas, at už ani nejezdí. Znáte to přísloví: "Oklameš mě jednou hanba tobě, oklameš mě podruhé, hanba mně."
In Time nikdy více! Ve chvíli, kdy nutně musíte odjet, je to pro tuto kurýrní společnost problém, přehodit na jiný čas nelze, čekáte opět několik dní, komunikace otřesná. Osobně si přes ni už nenechám nikdy nic doručit.
Podobnou zkušenost mám bohužel i s DPD .Stále mi vychází ČP jako pro mě nejlepší. Pokud musím náhle odjet, vyzvednu si na poště, případně nechám další den znovu doručit.
pepicko, takhle blbě zabalenej balík, bych vám vrátril už na podatelně. A je jedno, která to je přepravní společnost. Pošta by vám to nevzal. To bych se vsadil. přestože je nemám rád, .
A co se týče in-time, tak my s nimi problém nemáme, hovoříme-li o řidičích. Za celou dobu, co nám vozí náplně v 10kg kyblíkách, ročně tak 5-6x, tak se stalo snad jednou, nebo dvakrát, že zásilku poškodili. Na rozdíl od české pošty, se kterou zase já mám špatné zkušenosti. Dokážou rozbít i kus železa.
A tazateli: já nechápu, když nepřijeli na čas, že jste nepoužil jinou, konkurenční zásilkovou službu. A že jich je.
Dobrý den, to co popisujete je přesně s čím jsem se setkal. Od dodavatele IN Time vyzvedl 30.11. a já jsem dostal sms a emali, že druhý den budou doručovat. Ještě ten den zásilka vrácena na depo, obratem přijata na depo. 1.12. nedoručeno pro pozdní příjezd kaniomu. 6.12. zásilka opět přijata na depo. 12.12. opět přijata zásilka na depo. Mezitím telefonáty (kde se čeká i 30 minut), kde paní na druhé straně nezdělila žádné informace. Komunikace žádná. Již nikdy IN time. Pokud budu objednávat přes internet, prví dotaz na dodavatele bude "A kdo bude doručovat". Znechucený zákazník. PS. Zato dodavatel Iteriér Stejskal Praha SUPER!
Bohužel mám stejnou zkušenost, balík z Klingelu mám na cestě už 3 týdny, doručují ho v době, kdy jsem na cestě z práce (cca 1,5 hod), takže nemám šanci je stihnout, pak to složitě vracejí na depo, tam nikdo není, tak to vracejí několik dní, před týdnem jsem změnila adresu doručování, ale myslím, že se balík ještě nedostal na depo. Bohužel úložiště nemají a firma Klingel jiného dopravce nevyužívá. Já se divím, že v dnešní době poměrně velké konkurence s kvalitními služnami ještě existují.
Mám s InTime rovněž špatnou zkušenost, proto jejich služeb již nikdy nevyužiji. Asi deset dní mi chodí email, že zásilku dovezou následující den...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.