Nejste přihlášen/a.
Zdravím, máme objednáno plastové okno u jedné nejmenované firmy, která má jednu dobrou ale i velmi špatnou recenzi, tohle mají ve smlouvě :
3. Po dobu záruční lhůty 72 měsíců na pvc okna, 24 měsíců na pvc dveře, 24 měsíců na doplňky a práce bude zhotovitel bezplatně provádět opravy závad na dodaném díle. Závady způsobené neodborným zásahem, nedodržením zásad pro užívání nebo zásahem třetích osob či z důvodu vyšší moci (např. živelná pohroma, katastrofa, krádež ap.) budou odstraněny pouze na náklady objednatele.
I přesto v minulosti odmítli zákazníkovi opravit okno, které se mu po půl roce pokazilo. Je možné na základě výše uvedeného je nějakým způsobem přimět je spravit závadu, v případě že by se nám okno pokazilo? Je to reálné když si montáž sami zajištujeme? Jedná se o dětský pokoj, a investice není malá. Děkuji
1) jak se tomu zákazníkovi okno pokazilo?
2) pokud budete montovat sami, počítejte, že při případné reklamaci můžete být ve složité situaci. mnoho vad může být v souvislosti se špatně provedenou montáží...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.