Nejste přihlášen/a.
Tak ano, je to Vaše hloupost.
Ale hlavně nevím, proč se ptáte zde, a nezeptáte se u svého (bývalého) operátora.
"Nebylo to tolik peněz" a bylo to "několik faktur". Jinak řečeno, asi to nebyla jedna ani dvě faktury, ale více, že? Takže jste neplatil 3,4,5 měsíců? To se ale operátorovi nelze divit. Také bych předpokládal, že nějaká výzva k ůhradě Vám poštou přišla..A vše se dalo očekávat.
Ale já jsem Vám odpověděl a další rádce také. Svému operátorovi nemusíte volat...zajděte na jeho kontaktní místo a zerptejte se JEHO.
No, vzhledem k tomu, že mi funguje pouze tísňové volání si teď nikým moc nepokecam. Neříkal jsem několik. Nevím, jestli byla jedna, možná dvě, ale poštou mi nic nepřišlo, ani žádné upozornění či varování. Jo, ale to jste mi toho moc neřekl, pokud nechcete odpovědět na mou otázku, nemusíte se vyjadřovat. Děkuji.
Asi to chtělo od samého začátku komunikovat s operátorem. Dělat mrtvého brouka se nevyplácí. Nikdo z poradny ti číslo nezprovozní, reálné možnosti ti sdělí pouze operátor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.