Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace nebo vrácení bez udání důvodu?

Od: jozef* odpovědí: 1 změna:
Dobrý večer,chtel bych reklamovat nebo vrátit bez udání důvodu kotel ale uběhla už lhůta 14dni jak by to tedy bylo s reklamací,kotel je sice funkční ale prodejce nam pri prodeji uvedl spoustu mylných informací jako je třeba spotřeba,a jine.Mel bych se třeba obrátit na ČOI?nebo nějaké jiné řešení? děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

14ti denní lhůta na vrácení bez údání důvodu je možná pouze u internetových obchodů. Jestli jste kotel koupil v místě bydliště, musíte reklamovat s udáním důvodu u příslušného prodejce, Jestli na internetu, po 14tidenní době platí bohužel to samé. Nejprve si ale, kde jste si kotel objednal,přečtěte postup při reklamaci.Podle nového občanského zákoníku s účinností od 1.1.2014, pokud je reklamace v prvních 6ti měsících po nákupu -po převzetí zboží,platí pro vás výhodnější právní režim.Podle zákona se předpokládá, že zboží již mělo nedostatek v době převzetí,(těžko by prodejce,že tomu tak nebylo,dokazoval).Máte tedy automaticky právo na jeho výměnu. Na ČOI se obratte až v případě neuznané reklamace, nebo pokud by prodejce vůbec nereagoval.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]