Nejste přihlášen/a.
Důležité je, že pro cestovní kancelář je závazné nejen to, co je stanoveno v cestovní smlouvě, ale také co uvádí v katalogu nebo na svém webu.Pokud je tedy jejich garance stabilního a slunného počasí písemně uváděna,konkrétně na váš termín zájezdu(což pochybuji),mohl byste, možná s vaším požadavkem slevy i uspět. Ale abyste uspěl,měl jste si již v místě pobytu nechat sepsat delegátem zájezdu reklamační protokol, který by potvrdil vaše tvrzení celotýdenního špatného počasí.Reklamaci (žádost o slevu) lze uplatnit do jednoho měsíce. Pokud vám ale prodejce CK garantovala hezké počasí pouze ústně, tak je zbytečné se o to pokoušet
Pokud jste měli sjednanou pojistku, která toto zahrnuje, pak můžete. Co vím, tak takové pojistky nabízí například Invia.
Každopádně pokud byste chtěli uplatňovat náhradu škody na základě občanského zákoniku a zkaženého požitku z dovolené, pak to u počasí nelze. Cestovní kancelář toto nemohla žádným způsobem ovlivnit a nelze tedy po ni žádat náhradu.
no tak když to pojištění máte, tak v čem je problém? proč píšete sem, místo abyste rovnou vyplnil formulář pro Invii? pokud máte nějaké nejasnosti ohledně formuláře, proč se nezeptáte přímo pojistitele, dostanete fundovanější radu, než když napíšete obecný dotaz na internet, bez uvedení konkrétní pojistky? a pokud už máte nějaký důvod, proč se neporadit rovnou u zdroje a musíte se ptát na netu, tak je potřeba rovnou napsat potřebné podrobnosti, jako základ u koho jste pojištění a jakou konkrétní pojistku jste uzavřel ("nejdražší rozšířené pojištění" jaksi není dost konkrétní), bez toho jaksi odpovědi nebudou dávat smysl
ale teď jsem na Invii koukala do smlouvy a aby byl den slunečný, tak musí být alespoň 4 hodiny (a nemusí to být v kuse) mezi 10 a 18 hodinou jasno, polojasno, skorojasno nebo s mírnou oblačností (já si tedy slunečný den představuji trochu jinak, ale to je fuk). tak si vzpomeňte, jestli opravdu od rána do večera bylo zataženo a lilo, nebo jestli v průběhu dne byla i období s mírnou oblačností nebo dokonce na chvíli alespoň částečně vykouklo slunko a jestli jste stav nahlásil asistenční službě a podle toho můžete zkusit odhadnout, jestli vám pojistku vyplatí nebo ne (předpokládám, že místní i časovou podmínku pobytu jste splnil). anebo si rovnou podejte žádost a uvidíte, přinejhorším vám nic nevyplatí, a pak můžete řešit, jestli má cenu se dál dohadovat nebo ne.
I kdybyste nakrásně měli sjednané pojištění přes INVII, která takové pojištění nabízí, tak vám jako kompenzaci dají maximálně poukaz mám pocit asi do 2500,- Kč a musíte si do příšího roku u nich objednat další zájezd .
Jinak nevím jak si představujete, že byste reklamovali počasí, žalovat CK, že vám garantovala stabilní slunné počasí? Podívejte se do smlouvy s CK, určitě tam nic takového mít nebudete .
Vždyt je to blbost. Ani by mě nenapadlo to reklamovat. Kdo za to počasí může? CK? Jinak je to smůla a chápu, že to naštve.
Ja bych to reklamoval u komančů, že za ty desítky let ještě neporučili větru dešti :D A jinak bych doporučil dovolenky, třeba víc poznávací a třeba víc i v ČR nebo okolí. Je to levnější a člověk se víc přizpůsob, když to má za humnyí. Takhle někam ject se někam válet na pláž a být odkázaný na počasí..to není moc moudré.
(Ale to svým způsobem je vina cestovky, že nemá náhradní plán zábavy, pro špatné počasí nebo se pletu?)
Reklamace počasí na dovolené je podle mě úplná hovadina, kterou se může zabývat opravdu jenom vychcaný český občan.
Pokuď máte v pojistce přímo uvedeno,že se vztahuje i na špatné počasí,tak by jste něco dostat měli,otázka je kolik?Jinak,je mi líto,že vám dovolená propršela,my byli 11 dní na Kypru,hic jak blázen,co by jsme dali za 1 deštivý den!
To jsem se pobavila... prostě čecháček - voda je moc modrá a dělají se vlny ...
mísek píchá do chodidel a pršelo...bohužel větru a dešti zatím nikdo poručit nedovede...
byla jsem v Řecku mnohokrát a vždy bylo nádherně ...ale je fakt, že letošní rok je abnormálně jiný v celém světě
Pořád se oháníte jen Němci. A posmíváte se čecháčkům.
Vy si snad myslíte, že pokud tam v té době s Vámi byli nějací Němci, že na ně nepršelo? Jenom na Čechy?
Nechápu, proč lidé s podobným smýšlením jezdí k moři a ne do Dolní Lhoty. Vy opravdu nemáte na víc.
Počasí ovlivní jen Bůh. K tomu byste musel vznést svou stížnost. U cestovky můžete reklamovat špatné služby, horší pokoj, než jste měl zaplacený, jiný hotel, dál od pláže, než jste měl mít, jiné jídlo /místo AI třeba jen polopenzi/.
Ale erotické masáže Vám v dešti opravdu nikdo dělat nebude. Leda sám sobě. Jste asi prostáček, který uvěří všemu, co mu kdo nakuká. Lidé to o Vás vědí a tak Vám vesele kukají a smějí se, že tomu věříte a Vy se pak jen čertíte!
Příště buď seďte doma u Kačáku, nebo vyrazte do Thajska, na Seychyly, na Maledivy, do Dubaje. Sám píšete, že stačí pár přesčasů navíc a jste v říši snů. Tak do toho. A když i tam bude pršet, tak zase pár sobot u pásu a můžete jet zase někam jinam. Když jste na tom tak zazobaně, proč vymáhat nějakou upršenou reklamaci? Mávněte nad tím rukou, jak to dělají Němci a vyrazte někam jinam. Je to jistě pod Vaši úroveň.
Já jedu zítra na Sázavu. A když bude pršet? Aspon vím, že tam vyroste spousta hub. A také to jistí celodenní výlety vlakem. A akvapark. A krásná malá ZOO v Jihlavě. A návštěvu prima lidiček. Prostě člověk si musí hodně zábavy připravit sám. A ne jen spoléhat na cestovky a pánaboha. Jaga.
Tak jsem měla pravdu. Zapršelo a podívejte se na tu krásu. A zhruba tohle jsem našla den co den. Pak jsem je zase většinou rozdávala. To nejkrásnější na houbách je pro mě totiž právě to hledání, prodírání se smrčím a pak pohled, jak si lebedí v mechu. Užila jsem si to daleko líp. než tu Vaši propršenou dovolenou u moře. Erotické masáže mi nechyběly.
Člověk by měl být pozitivně naladěný za každé situace. Což já jsem tedy byla. A A A VO TOM TO JE!
Člověče, vy budete asi nějaká lopata co? Jinak si to nedovedu vysvětlit. Ultra all inclusive nabízí i naše cestovky, to není žádná novinka. Erotické masáže nemá v ceně žádná cestovka. Nesmíte věřit každému hňupovi ze čtvrté cenové. A Thomas Cook není německá cestovka.
K dotazu: Ano, reklamovat můžete. To je vaše právo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.