Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o radu. Mám internetové bankovnictví u Komerční banky. Běžné věci celkem docela ovládám, ale nyní potřebuji převést větší finanční částku na jiný účet. Ta částka ale o dost překračuje můj denní limit, a tak mi samozřejmě nešel příkaz odeslat . Hledala jsem tam všude možně, ale nic, kde bych si ho mohla změnit, jsem tam bohužel nenašla. Vím ale, že jednou v minulosti jsem to po delším hledání, myslím, našla, ale to bylo povolení, abych kartou mohla platit přeš internet. Vím, že než mi to vyřídili, tak to trvalo asi 3 dny, ale podařilo se. Nyní ale jsem hledala už víckrát a prostě ani nic takového nemůžu najít. Nevíte, prosím Vás, jestli to tam někde lze najít a změnit si denní limit? Možná, že to zas změnili, když tam něco ,,vylepšovali. Moc by mi to ale pomohlo. Nechci kvůli tomu chodit do banky a ještě se třeba objednávat a abych každý den posílala část t3 částky, to je blbý a na dost dlouho, limit mám docela dost nízký... Nemáte s tím někdo zkušenost a nemohl mi to, prosím, polopaticky popsat? Byla bych moc vděčná.
Děkuji za Vaši pomoc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.