Nejste přihlášen/a.
Dobrý den máte někdo zkušenost z podvodnou firmou westerfield AG.Po box 18,120 00 Praha 2 jiště chápete proč jsem napsal do jména anonymní nejsem přímo odběratelem ale moje mamka se ocitla ve velké nepravosti s firmou westerfield která vypadala nedřív důvěry hodně ale potom i co jsme jí napsali dopisem že si již nepřejem aby zasílali další zboží tak stejně nám asi po 14 dnech došlo další pak jsem se podíval na internet a zjistil že se mamka nechala nachytat na podvodnou firmu ale podvod to je vlastně trestný čin to jim nemůže projít.Chci se vás tedy zeptat jeslti s tohle firmou nemáte také nějaké zkušenosti moc by nám to pomohlo při případném prokázání trestného činu podvodu.Doufám ale že tak daleko to nezajde.
Děkuji moc všem za pomoc.
Chápu sice, že jste na firmu Westerfield naštvaní, přesto by bylo rozumné volit vhodná slova. Pokud firma na základě (pravděpodobně telefonické objednávky) zaslala zboží a následně požaduje platbu, nejde o podvod. Nevidím tam ani žádný trestný čin. Podvod bych viděla v případě, že by si firma nechala předem zaplatit za zboží, jež by nezamýšlela dodat.
Kam jste firmě napsali, že si nepřejete zasílat další zboží? Jakou fomu jste zvolili? Odstoupila maminka písemně od smlouvy a zaslala písemné odstoupení na správnou adresu? Vrátili jste zároveň zboží, nebo jste první zásilku zaplatili?
Můžete zkusit zákaznický servis a vyřídit odstoupení telefonicky: 227 191 219 (po–pá 9.30–16.30).
Mohlo by se Vám hodit pár odkazů:
Všeobecné obchodn/... v češtině – způsob odstoupení od smlouvy, vrácení zboží apod. (PDF, 139 kB)
Zrušení objednávk/... (článek na dTestu)
Ano mamka poslala písemně zprávu napsali jsme jim aby nezasílali už další zboží na jejich adresu která byla na složence typu A tedy Westerfield Int. AG PO Box 18,120 00 Praha první zásilku jsme zaplatili ale stejně nám potom přišel balíček s téhle firmy i když jsme jim to odesílali tak mamka volala na ten zákaznický servis a tam nám řekl pán že jim to došla ta písemná žádost nezdá se nám věta pána který se tam ozval prý že jsme měli i zavolat proč by jsme měli volat když paní taky ze stejné společnosti westerfield se sídlem v Praze říkala že kdyby jsme to nechtěli už zasílat že stačí napsat písemně.
Ps: když paní mamce volala poprvé nejprvněji tak mamka řekla že nemá zájem a žádnou smlouvu neuzavírala ale stejně nám to začalo chodit i když si to mamka nevižádala.
Mamce nenabízela paní strojek ale luxusní kalhotky
Nezlobte se, ale já si myslím, že Vaše maminka smlouvu uzavřela, aniž by si to uvědomila. (Jak by se firma Westerfield dostala k jejím údajům, kdyby jí je maminka sama nesdělila?)
Uzavřenou smlouvu je nutné vypovědět nebo od ní odstoupit (nestačí napsat "nic mi neposílejte"). Postup viz odkaz na VOP v mé první odpovědi. Dokud to maminka neudělá, budou balíčky chodit (smlouva poběží dál).
A vysvětlete mamince, aby nikomu do telefonu nikomu neříkala své jméno ani adresu (ani v případě, že si "někdo jenom chce ověřit, jestli se správně dovolal").
A jak se firma dostala k jejímu číslu když jim to nezdělovala a k jejímu jménu a přímení když jim to neříkala a dalším osobním údajům i když nesouhlasila s jejich použitím (taky jsem na internetu četll že česká obchodní inspekce v jednom článku řekla o této firmě že její chování je minimálně podezřelé) akorát sdělila že o zboží nemá zájem a potom jí to začalo chodit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.