Nejste přihlášen/a.
Koupila jsem produkt,který nesplnil moje očekávání a po ujištění,že jej mohu vrátit a budou mi navráceny peníze již několik měsíců čekám a nic.Měla jsem vyplnit reklamační formulář i to jsem učinila.Co mám dělat?Zemanová Chomutov
Co dělat? Přečíst si Obchodní podmínky a postupovat podle nich. Ovšem po několika měsících se už nejspíš nedá dělat nic.
Jinak je tu zoufalý nedostatek informací. Koupila jsem - kde? E-shop, kamenný obchod? K čemu reklamační formulář, pokud se mělo jednat o vrácení? Reklamace a vrácení jsou zcela odlišné věci. Bylo zboží vráceno? Kam? Na základě čeho?
V e-shopu je nárok na vrácení zboží do 14 dnů, v kamenném obchodě tento nárok není. Tam je možné pouze reklamovat vady. Cokoli jiného je na ochotě prodejce.
Černé ovce - ČT 1 ..pokud Vám finanční částka bude stát za další potíže. Pokud ne,částka je malá nebo až zanedbatelná - zapomeňte,ale např.i zde zveřejněte název firmy,na jejích stránkách napište zkušenost s firmou jako varování ostatním zájemcům o produkt.Také můžete dát podnět k České obchodní inspekci elektronicky .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.