Nejste přihlášen/a.
Zdravím, před rokem jsem si sjednával cestovní pojištění ke kartě u ČSOB - exclusive, stálo to 1000kč a teď jsem si vzpomněl, že se mi to má za 2 týdny obnovit. Já to však nepotřubuji. Nevíte, jak to zrušit? V podmínkách je uvedeno, že pokud se neozvu nejméně 6 týdnů před výročím uzavŕení smlouvy, bude pojištění prodlouženo. Pak je tam uvedeno, že pojištění zanika se ztrátou karty. Nebude tedy lepší nahlásit ztrátu karty? Novou nechci a asi i zruším účet a přejdu k jiné bance. Viz obrázek.
Dobrý den, já bych si zřídil nový účet a potom zašel do ČSOB, kde bych zrušil ten jejich účet. Nebude-li účet, karta nebude aktivní a pojištění zanikne. Pokud by ten zůstatek z ČSOB nemohl být vyplacen hotově, tak bych tam uvedl pro převod číslo nového účtu. Zdravím!
doplněno 06.06.16 11:36:Máte snad nějaký dotaz? Ptejte se.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.